Kærestepar

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
mille

Kærestepar

Indlæg af mille »

Hej Per
Jeg er en pige på 20, og har en kæreste på 23, vi er ungsindet begge to.

Vi har lidt problemer med, at han ikke kan komme over min fortid.
Og det smitter af på vores sexliv, han tror, at jeg gerne vil have det mere "vildt".
Altså sm-agtigt, men det har jeg sagt til ham at jeg ikke vil, men det skal jeg gentage hele tiden.
Hvad skal jeg gøre, for at overbevise ham, at det sex, han giver mig, er dejligt, og jeg syntes, det er noget af det bedste sex ever :) .

Også syntes jeg også at jeg er begyndt at lugte noget mere i skeden, hvilket selvfølgelig er ubehageligt, men efter jeg har fundet sammen med ham, så lugter det noget mere, skal siges, at jeg har bøvlet meget med skedekatar, Jeg har aldrig haft svamp, men tænker, at det er hans sæd blandet med det inde i mig, som får det til at lugte, eller er jeg forkert på den?

Mig og kæresten har snakket om at gøre det analt, men jeg føler, at jeg skal skide, så hvordan gør vi det bedst muligt, så det er rart for begge parter,

M.v.h Mille :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kærestepar

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mille

:!: Når du er 20 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT. Af samme grund, så har jeg flyttet dit spørgsmål til afdelingen for kvinder. :1:

Hvad er det ved din fortid, som han ikke kan komme over? Alle mennesker har en fortid! :1:
Måske er han vred over din fortid, og det kommer så ud i en sm-leg, som han projicerer over på dig.

Sæd er basis og kan godt få kussen til at lugte efter sex. Hvis din kusse lugter af fisk, så kan det være Gardnerella vaginalis, prøv evt. med mælkesyrestikpiller, kan købes på apoteket i håndkøb.

Vedr. analsex så kig her: ANALSEX

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"