Ulækker lugt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Muzaffer

Ulækker lugt?

Indlæg af Muzaffer »

Hej. Jeg har en kæreste og hun er jomfru, jeg er hendes første kæreste (forhåbentligt som hun også selv har sværget på)..

SÅ ville meget gerne høre om du ikke har svaret til mig på spørgsmålet der lyder: hun har den der ulækre duft i fissen, om jeg ved ik hvor den duft sku komme fra hvis man ik har haft samleje før hvad jeg selv ved/tror. Men kan den der lugt være en anden årsag til at være der uden at ha været sammen med en fyr? For det irriterer mig rigtig meget og tænker meget over det. Håber du har et hjælpende svar til mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ulækker lugt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Muzaffer

Hvis hun har sværget på, at hun er jomfru, så har du vel også sværget på, at du er jomfru??? :1: - så hvordan ved du, hvordan en kusse skal lugte??? :1:

Lugten fra en kusse kan have rigtig mange årsager. Først og fremmest lugter kusser meget forskelligt lige som al anden kropslugt fra mennesker. Skeden indeholder bl.a. mælkesyrebakterier, der er med til at sørge for et surt miljø, og ændringer i miljøet kan medføre mange forskellige lugte, lige som mælkesyrebakterierne i sig selv er ansvarlig for lugten. Ændringer i floraen som følge af den månedlige cyklus kan ændre lugten afgørende. Vask og almindelig personlig hygiejne kan ændre lugten meget, brug af sæbe kan gøre lugten meget stærk, så man skal altid bruge intimsæbe, hvis man ønsker at bruge sæbe. Svamp og alle mulige mikroorganismer kan ændre lugten. Mad og drikke kan ændre lugten, urinrester kan ændre lugten osv. osv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"