Vender vrangen ud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Trunte
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 2. okt 2007 16:52

Vender vrangen ud

Indlæg af Trunte »

Jeg er en 31 årig kvinde, der har et meget aktivt sexliv med min kæreste. Jeg har utrolig let ved at få orgasmer, mest fordi jeg har lært min krop at kende, jeg ved præcis, hvor jeg vil røres for at komme og så lige det at jeg har en lærenem kæreste :D

Han er fantastisk god til at give mig skedeorgasmer/G-punktsorgasmer. Det foregår som regel når jeg ligger på sofabordet og han fører to fingre op i mig. Når jeg så kommer, er det med et ordentlig sprøjt. Når jeg kommer på den måde, vender skeden simpelthen vrangen udad. Det ser faktisk temmelig voldsomt ud. Det gør overhovedet ikke ondt. Men er det helt normalt, eller er det fordi jeg ikke hænger rigtig sammen forneden?
Hilsen Trunte
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vender vrangen ud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trunte

Det er næppe "normalt" i betydningen almindeligt, men statistik er vel i og for sig heller ikke så interessant, så længe I hygger jer, og du ellers ingen gener har af det. Jeg har mødt et par kvinder, der gjorde det samme :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trunte
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 2. okt 2007 16:52

Mere rolig

Indlæg af Trunte »

Tak for dit svar. Var lidt bange for, at jeg bare var skruet forkert sammen forneden. Vi fortsætter ufortrødent, for det er jo en herlig måde at komme på, smiler.
Hilsen Trunte
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"