Skamlæber

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
BR

Skamlæber

Indlæg af BR »

:? Jeg vil gerne have en debat om skamlæbers størrelse. Et "problem" der i mange år har været "dækket" af hår er, at jeg er en af de kvinder der har lidt store indre skamlæber. Eller også er de ydre ikke store nok til at dække dem. Dvs. når jeg er barberet er det tydeligt at se, at de går ca. en halv cm. ud over de ydre. Jeg er ellers pæn og regelmæssig, og har ikke lyst til at få opereret dem mindre, da der jo kan være en risiko for at miste noget følelse, og også fordi jeg dybest set er imod at skulle lave sig om blot pga et modelune.
Men - jeg kan li' at være glatbarberet - og derfor irriterer det mig jo at ha' det synlige problem.
Jeg vil gerne vide om der er noget andet at gøre - og hvordan andre ser på det - mænd og kvinder?
Og om der er andre kvinder der har det samme problem?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Skamlæber

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej BR

Det er som med modeluner, nogen kan lide dem og andre ikke, og på samme måde er det med kønslæbernes længder - vi er en del mænd (m/k), der er ret begejstrede for store og tydelige kønslæber :1:, og andre er det måske ikke.
Mit svar må være, lad ikke det vi synes er en glæde, blive et problem for dig :1:.

Billede Billede Billede
Her er nogle nydelige og tydelige kønslæber. Klik på billederne for at gøre dem større :1:

Iøvrigt synes jeg navnet kønslæber passer langt bedre til dem :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
BR

Kønslæber :-)

Indlæg af BR »

:D Tak for svaret vedr. kønslæber og størrelse.....jeg tror lige jeg fik sat noget på plads og jeg vil være tilfreds og ovenikøbet glad over det jeg har - efter at set billederne her! Og - hvis mænd ovenikøbet også kan li' forskellige udgaver af dem er det jo skønt :-)
Min mand er blevet meget glad fordi jeg barberer mig, det gør også nydelsen større for mig - og jeg kan da ærgre mig over at jeg ikke har turdet før, bare pga det lille problem :-)

Tak i øvrigt fordi du vil bruge tid på dette site - jeg har først opdaget det for nyligt - virkelig tiltrængt.... godt, seriøst, oplysende og åbent :-)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønslæber :-)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej BR

Det lyder godt :1:. Som én har sagt: "Problemet er håbløst og løsningen håbløs simpel." :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"