Verden er sgu ikke for begyndere med det der kærlighed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRLIGHED
Besvar
Not again

Verden er sgu ikke for begyndere med det der kærlighed

Indlæg af Not again »

Okay så slog min kæreste så op, selvom vi holder utrolig meget af hinanden :/

Jeg ved (hun har også sagt) at hun holder utrolig meget af mig.

Hun slår op fordi hun er ikke kommet over sin ekskæreste det er 6 måneder siden, det er fordi når hun er sammen med mig, så er hendes verden perfekt, men når hun så tager af sted kommer hun til at tænke på eks'en fordi han slog bare sådan lige pludseligt op, og hun har aldrig fået ordenligt svar + plus han vil overhovdet ikke snakke med hende...

Så nu står jeg i en situation hvor hun valgte at slå op på baggrund af det og at hun ikke mente hun give sig fuldt ud hvilket, jeg så slet ikke havde følt så det kom bag på mig prøvede at forklare hende tingene, men til ingen nytte.....

Men hvad dælen skal jeg gøre? Holder ufatteligt meget af hende, skal jeg vente og se om hun finder sig selv og kommer tilbage hvor vi kan give den 100% i vores forhold eller skal jeg bare ud og lede i den store jungle igen, aner det simpelthen ikke.......

Som sagt ved jeg hun holder utrolig meget af mig, men er bare forvirret over de følelser fra det andet forhold. Så hun mente at hun skånede mig ved at slå op nu, fordi at jeg ikke skulle blive ked af at hun ikke kunne finde sig selv... Men problemet ligger ikke kun i det tidligere forhold det er også forholdet til hendes familie, så hun er meget nede for tiden, men det kan jeg så også godt forstå....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Verden er sgu ikke for begyndere med det der kærlighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Not again

Giv dig selv og hende lidt tid, ellers kommer du jo måske osse bare til at stå den situation, at du møder en anden kvinde og ikke er færdig med eks'en.

Og det er trist, når man ikke kan være sammen med den, man holder af.
Vær der for hende som en ven, så kan det være, at det ændrer sig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRLIGHED"