Kærligheden og barrieren

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRLIGHED
Besvar
Jesper

Kærligheden og barrieren

Indlæg af Jesper »

Hej, Jeg har haft fast kæreste i 3 år, og pludseligt gik det i stykker, da hun mente jeg brugte for meget tid på computer. 4 måneder efter hun slog op, fandt vi sammen igen, og har den dag i dag været sammen i 2 måneder. Nu har hun så slået op igen pga. Jeg er for genert, denne gang er jeg da selv meget vel klar over, at jeg er genert, da jeg faktisk aldrig har snakket med hendes forældre! Min generthed er en stor barriere i mit kærlighedsliv, men ikke bare i kærligheden, også bare i mit liv. Har du nogen gode råd? - Hvad kan jeg selv gøre, kan jeg søge hjælp nogen steder? - Er der nogen måde jeg kan klare tingene sammen med min kæreste/eks kæreste?

På forhånd tak

Jesper, 20 år.

Glemte at tilføje at vi begge elsker hinanden rigtigt meget, og det har vi gjort hinanden meget klart.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kærligheden og barrieren

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jesper

Nu er den omstændighed, at du ikke har snakket med hendes forældre jo ikke en indikator for, at du er genert :1:. I har trods alt kun kendt hinanden i 6 mdr.

Mht. genertheden så prøv at læse Ebbe Scheel Krüger: 3 sider om generthed, som er frygten for de andre.

Hvis det ikke er nok, så kunne du sikkert med fordel få gavn af en snak med en professionel psykoterapeut.
:idea: Inden du evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRLIGHED"