Aldrig skilsmisse!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRLIGHED
Besvar
Gæst

Aldrig skilsmisse!

Indlæg af Gæst »

Jeg er bange for at miste min kærligheden til min mand. Sagen er at vi næsten ikke dyrker sex, og slet ikke tungekysser mere. Det har frustreret mig i mange år, og jeg skjuler at jeg altså "letter trykket" selv, da manden hverken vil høre eller tale om dette emne. Nå men nu er sagen at, hvor jeg før bare længtes og fantaserede mig til dengang vi var unge, så er jeg begyndt at frastødes af ham. Og grunden er, at min mand slet ikke gider passe på sig selv eller sin krop. Hvor jeg gerne stadig ville forsøge at holde mig lidt "ung" (og osse er noget yngre) men det er svært fordi han slet ikke vil deltage. Han vil hverken gå en tur, for motionen, eller være med til at ændre lidt på kostvaner. Jeg stoppede med at ryge for nogle år siden. Og jeg er skuffet over at han slet ikke vil ændre lidt på den vane, så jeg da kunne slippe for hans røg osv. Hvad gør jeg?? Jeg har prøvet at bede ham om at ryge udenfor, og børste tænder, efter sin sidste smøg, inden han går i seng. Så jeg ikke behøver at sove med ryggen til. Men ingenting ændre sig. Han synes jeg er urimelig, fordi det er mig der har ændret vaner. Og ikke ham, han er jo som han hele tiden har været. Og han døjer lidt med blodtryk og slitage osv. Vi elsker virkelig hinanden, men jeg kan være lidt humørsyg, og nu frygter jeg at jeg med tiden, slet ikke kan få lyst til ham mere. Men jeg er ikke fyldt 50 endnu og synes det er trist at tænke på, at der resten af livet, kun er "tantekys" til mig .... Hvordan får jeg forklaret min mand alvoren, uden at såre ham. Fordi jeg har trods alt aldrig været i tvivl om hans kærlighed til mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Aldrig skilsmisse!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja kærlighed ytrer sig på mange måder, nu du har valgt dette forum til dit indlæg. :1:
Man kan vise hesten vandtruget, men ikke tvinge den til at drikke. Og den regel gælder vist osse for din mand! Du kan f.eks. få dit eget soveværelse, så skal du dels ikke lugte til hans uddunstninger, og dels kan du uforstyrret dyrke sex med dig selv. Og endelig kan du jo skaffe dig en elsker til det grove. Mon han så ikke efterhånden forstår vinket med vognstangen? :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRLIGHED"