Forvirret og bange

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRESTESORG
Besvar
Musen

Forvirret og bange

Indlæg af Musen »

Jeg er simpelthen så forvirret! Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år og alt i alt har vi det godt. Vi har selvfølgelig nogen ting der er irriterende, men ikke noget som fylder meget i vores forhold. Så i går kom han pludselig og sagde han syntes, at vi skulle flytte fra hinanden, men stadig ses. Det ville jeg ikke kunne finde ud af! Jeg var helt knust og forvirret. Efter den besked gik han bare op til en af sine venner og jeg har hverken set eller hørt fra ham siden. Hvad gør jeg? Jeg kan slet ikke forholde mig til det og er meget i tvivl om, hvad der skal ske! Alle hans ting er her stadig. Mener han det virkeligt eller skal han bare bruge lidt tid på at falde ned!?!?

:cry: Musen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret og bange

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Musen

Der er åbenbart lidt større problemer end
Vi har selvfølgelig nogen ting der er irriterende, men ikke noget som fylder meget i vores forhold.

Det kan være du ikke synes de er store, men måske synes din kæreste de er store.
Det er svært at svare på, hvad din kæreste vil, men det er nok en god idé at slå lidt koldt vand i blodet og så se, om han virkelig mener, at I skal have lidt mere afstand i jeres forhold. Er der afstand nok til dagligt?

Hvor gamle er I?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRESTESORG"