Kæreste?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRESTESORG
Besvar
Casper

Kæreste?

Indlæg af Casper »

Jeg har haft en kæreste gennem ca 15 måneder. Hun har været meget glad ved mig, men jeg har aldrig vist, hvordan jeg følte for hende. Jeg har altid holdt hende to skridt fra livet og ofte har jeg ladet hende tvivle på hvordan jeg virkelig følte for hende. Problemet i den forbindelse er, at jeg viste det ikke .... jeg var da glad for at have en anden person i mit liv, men det var mere som en prøveballon end, det var noget jeg ville noget seriøs med ..... troede jeg. Nu har hun været ude at rejse i 8 uger i england og selvfølgelig, fristes man næsten til at sige, har hun slået op, desuden havde hun kysset med en anden bare få dage, før hun skulle hjem. Hun sige, at hun ikke elsker mig mere, ihvertfald ikke nok til at være i et parforhold. Jeg er så ked af det nu, fordi det er gået op for mig, at jeg har haft det måske aller mest dyrbare mellem mine hænder nogensinde, og jeg har ladet det smuldre væk. Efter hun er kommet hjem, og mens hun var derovre, prøvede jeg konstant at få fat i hende, men jeg kunne mærke, at hun ikke rigtig havde lyst. Jeg har sagt, hvor meget jeg holder af hende, men det er kommet til at virke både påtaget og desperat, fordi er jo noget, jeg har fundet ud af lige pludselig. Hun slog op torsdag rigtigt, ind til da havde hun holdt os begge (mig) hen med at sige hun havde brug for en pause, og vi har onsdag i dag. Jeg har ikke snakket med hende i 6 dage, og det virker som en evighed. Det jeg ikke har sagt til hende endnu er, at nu når jeg har fået tingene lidt på afstand er, at jeg kan se, at jeg har været alt andet end en god kæreste, og jeg vil gøre alt for at vis,e hvem jeg i virkeligheden er. Men skal jeg fortælle hende det nu, eller skal jeg vente lidt længere tid, jeg vil ikke virke omklamrende, og gør det overhovedet nogen forskel.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kæreste?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Casper

Ja det er jo svært at vide, hvad du skal gøre? Men umiddelbart vil jeg synes, at du skal skrive et brev til hende, hvor du fortæller hende, hvad du føler for hende og så vente for se, om hun reagerer på det. Hvis hun ikke vil prøve igen, så må du nok se i øjnene, at der ikke er noget at gøre nu, og så lade hende være. Hvad der kan ske i fremtiden, ved vi jo ikke. Og så må du komme over hende og være den erfaring rigere og så næste gang lidt hurtigere blive klar over dine følelser og få dem udtrykt.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRESTESORG"