Kæreste sorg / kan ikke finde en ny kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRESTESORG
Besvar
Den fortabte

Kæreste sorg / kan ikke finde en ny kæreste

Indlæg af Den fortabte »

Nå en lang historie kort

For 2 år siden slog min kæreste op hvilket var uforståeligt da vi havde det godt sammen.

Men mit problem er, at for 2 uger så jeg hende igen efter alt den tid, og hele min sørgeperiode har flashet forbi mine øjne lige siden, som de 6 måneder det tog, før jeg forsatte en normal hverdag, fordi hun var den eneste ene (troede jeg), hun var 80% min drømme kvinde på personlighed, jeg fik et helt nyt liv sammen med hende noget, som var taget ud af et eventyr, som endte med at blive et helvede.

Nå men den sørgeperiode kom fordi jeg fik at vide, at hun havde fået en ny kæreste ..... (Jeg er vel nok aldrig kommet helt over det, men tror på en måde det skyldes, at jeg har ikke været i stand til at finde en ny kæreste, og hun så har været ude og gjort det jeg ikke kunne).

Jeg tror mest, det er det, at jeg har ikke været i stand til at finde en fornuftige kvinde, da de åbentbart ikke er i byen lørdag aften.

Dating.dk har jeg ikke været heldig med !

Det skal kraftigt understreges, at jeg har søgt efter en ny kæreste i 1½ års tid og det ikke at kunne finde en sød, kærlig pige har været hårdt for mig, da jeg søger tilbage til at opleve tryghed og kærlighed fra en person, man har tæt på.

Hvilket er den største mangel vare i min tilværelse, fordi jeg har mange gode venner og godt arbejde men ingen at dele tilværelsen med. :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kæreste sorg / kan ikke finde en ny kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den fortabte

Din kæreste havde det formentligt ikke godt, siden hun slog op, men du havde det godt sammen med hende. Sådan er goderne jo nogen gange ulige fordelt.

Det kan tage nogen tid at få sørget færdig over en drømmekvinde, og 2 år er jo rimelig hurtigt. Det er formentligt årsagen til, at sårene er sprunget lidt op, her hvor du så hende igen, så der er nok lidt sorgarbejde endnu.

Så længe man m/k sørger, så er man heller ikke helt så tilgængelig, som når man ikke gør det. Det kan måske være årsagen til, at du ikke rigtigt har fundet en, der passer dig endnu.

Jeg synes personligt, at det er en god ide at finde en veninde at have det godt kropsligt og venskabeligt med indtil, man har sørget færdig. Der er jo osse kvinder, der er i din situation og som har brug for tryg kropslighed og samvær, mens man kommer sig. Blot man er enige om præmisserne.

Tag den lidt med ro, du er åbenbart ikke helt klar til en "fornuftig" kvinde endnu :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den fortabte

Indlæg af Den fortabte »

Okay de sidste par dage har vendt op og ned på min tilværelse efter de sidste par år's sorg, takket være dig. Fordi du fik min tankegang på rette spor igen..

Jeg besluttet at oprette mig selv på en dating side da der bare skulle ske noget.
Sjovt nok allerede den første dag fandt jeg 1 at snakke rigtig godt med, hvilket har givet mig nogle af de følelser tilbage som jeg har savnet i sååå lang tid. Så nu må vi se hvad der sker, men uanset hvad så er jeg på rette spor igen.

Takker i hvert fald.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kæreste sorg / kan ikke finde en ny kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den ikke længere så fortabte

Pøj, pøj, og fortsat god vind :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRESTESORG"