JEG... !!! Et STORT Spørgsmålstegn..! SEX el. kærlighed..?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRESTESORG
Besvar
Gæst

JEG... !!! Et STORT Spørgsmålstegn..! SEX el. kærlighed..?

Indlæg af Gæst »

Jeg er et stort spørgsmålstegn...

Jeg er en mand på 43´... Og nu vil "HUN" mig ikke mere....
Selvsagt er jeg jo fuldstændig knust og nu er det alle spørgsmålende melder sig... ( Hvor finder "man" svar )...

Jeg står tilbage med en underlig fornemmelse... en dårlig smag i munden... !
Var der BARE SEX... ???

Skal lige indskyde... at grunden til min profil her... er at jeg søgte på sexuelle spørgsmål... det hele hænger jo sammen...

Vi mødtes på nettet... et kontaktannonce site... for ca. 3 1/2 år siden...
Det så lovende ud... god kontakt fra start.. og vi mødtes en måned senere... ( mange kærlige mails )
Jeg tændte helt vildt på hende ved første møde... en hyggelig aften og
dejlig sex den første nat...
Det gik godt en månedestid el.2... men så kom alle problemerne... vi kunne simpelten ikke tale sammen og tydeligvis heller ikke forstå hinanden... Så forholdet blev ret hurtigt sådan et frem og tilbage ( mest tilbage )Forhold .... Skide god sex... og en masse skænderier.... Og en masse brud... prøvede igen og igen... Og så her for ca. et år siden... blev det bare for meget... ! For mig... for engangs skyld...! Tidligere gange var det altid mig der bad om godt vejr... og blev holdt på pinebænken til hun synes ... at nu var det godt igen...
Vi havde ingen kontakt i ca. 7-8 måneder.... Så lige pludseligt...! Ud af den blå luft kontaktede hun mig ( 3 måneder siden ) pr. tlf... !
" Hej det er H..... Gi´r du en kop kaffe... ! ?? "
Det skal lige siges... at vi skiltes som uvenner... og det var ikke meningen der skulle være mere kontakt....
Jeg afviste hende.. kort og kontant ! ( Hvad F... Bildte hun sig ind... ! ?? )
Så gik der 14 dage... Jeg gik selvfølgelig og spekulerede på hende... Havde jo savnet hende og hendes børn.... Helt sindsygt... !
Så tog jeg beslutningen om at kontakte hende... MEN... !
Jeg ved ikke hvorfor... Jeg loggede lige på det kontaktforum hvor vi mødtes.... Inden jeg ringede hende op... !
Hun havde selvfølgelig en ny profil...! ( Den var oprettet ca. 3 måneder forinden hun kontaktede mig igen ) En meget anderledes profiltekst... Og billede...end den hun havde på hendes første profil...da jeg lærte hende at kende.... Hun så selvfølgeligt skide godt ud... Pisse fræk (Det gjorde hun ikke på den første...Dårligt billede og meget mere anonym tekst ) På den nye profil... fremhæver hun en hel masse ting og at være en stærk og selvstændig kvinde... det gjorde hun også på den første... men her var det meget mere konkret... Og den sexuelle del... ! Ja... ! Der fremhæver hun sig selv... ( Set med mine øjne ) Som en ren sex bombe... Stiletter, dullet op med store øreringe... og hele svineriet...( Det gjorde hun heller ikke første gang ) Og sjovt nok... ! Så er det faktisk en del af hende... som jeg ikke kender ret meget til... faktisk intet... !!!
Hun gjorde sig sgu aldrig til over for mig...
Hun fremhæver også noget med ærlighed, direkte kommunikation... og at hun er i besiddelse af stor empati... Og Ikke mindst... At hun var helt afklaret og fri af tidligere forhold...

Da jeg så kontaktede hende... Igen... 14 dage efter... Endte det selvfølgeligt helt galt... ! Vi kommunikerede dog i tlf. en del timer...over en hel weekend... Søndag endte med at vi stadig skulle holde kontakt.. DVS. Hun skulle "noget" om aftenen så vi skulle fortsætte senere...( Samtalen sluttede meget positivt for os begge 2).... Søndag aften kunne jeg dog konstaterer... at trods en sød sms til hende ( Som hun ikke svarede på )... Loggede hun ind på sin kontaktannonce... sent... !
Den følgende mandag ( hendes børneuge ) Loggede hun ind igen... ( Lige efter job )... Jeg ringede til hende... Ballade igen... Jeg forstod ikke en skid... ! Sådan kørte det så... en hel måned hvor hun stort set hver dag var inde og chekke sin profil og jeg kunne se at hun havde "kontakt" til og med Nytårsaften... Jeg kunne ikke mere og gik helt amok... ( I tlf. ).... Til min store overraskelse... var profilen væk over midnat... ! Dejligt... ! Tænkte jeg... ! Det skulle dog senere vise sig at det kun var fordi at abonnementet var udløbet... ! ( Ligger der stadig )
Et par dage inde i det ny år ( 09 ) Ringede jeg til hende... jeg havde noget at fejre... og det endte med at jeg tog hjem til hende... Endnu en dejlig aften... God mad... en lang snak... og ikke mindst... ! Dejlig sex...
Vi havde de følgende dage gode samtaler i tlf. og jeg blev endda inviteret til mad en aften i hendes børneuge... ( Dvs. at jeg efter et år så de børn som jeg havde savnet så meget ).... Og endnu engang... Dejlig sex...
For snart 14 dage siden... endte det helt galt... Igen...! Jeg ringede hende op mandag aften... som aftalt... vi snakkede sammen... Og jeg havde lige som et behov for at vide forskellige ting... bla. om vi var "kærester igen"... Det mente hun var for tidligt at svare på.. ( Ugen forinden ) Havde hun sagt... at hun godt vidste at hun snart blev nød til at vise "noget".... Et andet behov... jeg havde og som JEG mener er rimeligt forståeligt... ( Jeg er et ærligt menneske og havde selv svaret hvis hun havde stillet spørgsmål ) Var om hun havde "datet" nogen i den tid vi ikke havde været sammen... Jeg havde selvfølgeligt stillet spørgsmålet flere gange... men hun nægtede konsekvent at svare... ! Hendes egne ord : Det tilkommer simpelthen ikke dig at vide.... Og så sprang jeg i luften igen... Og nu er forholdet definitivt slut... Hun vil ikke mere....
Jeg har selvfølgeligt spurgt andre mennesker, venner og bekendte til dette... Nogen har sagt.. ! Se at komme videre.. Glem hende hun gider dig ikke... Hun synes bare du er meget rar at ha indtil "noget" bedre kommer forbi... Alle synes at det er underligt at hun ikke ville svare mig...

Jeg skal ærligt indrømme... at jeg har et frygteligt temperament... og jeg har gjort "dumme" ting pgr. af dette forhold... Både mod hende, mig selv og andre... DESVÆRRE....
Mit temperament har jeg arbejdet med i mange år... ( Professionel hjælp ).... Og jeg kæmper for at holde styr på mig selv...
Til dagligt er jeg faktisk et kontrolleret og rimeligt afslappet menneske... med en selvtillid som efterhånden er i orden...Gode venner og et job som jeg trives med...
Jeg opfatter mig selv som et meget følsomt og ærligt menneske... spørger "du" mig om noget...! Får du et ærligt svar... også selv om det ikke er rart at høre... men jeg mener... at med sandheden... uanset hvor ubehagelig den må være... så har Jeg/alle en mulighed for at forholde sig til den...Jeg føler også jeg har stor empati for mine medmennesker.. men i kærlighed... der går det galt.... Jeg kommer til at ligge under for føleser som usikkerhed og jalousi..Også selv om jeg gør mine partnere opmærksom på hvordan jeg er "indrettet" ... Ud fra det psykologiske "arbejde" som jeg tidligere har kæmpet med... Og jeg har "flyttet" mig i livet... flere gange.....Og jeg har stadig lyst til at udvikle mig.
Nu prøver jeg så at forstå... Og så er det jo ALLE spørgsmålende melder sig...

Lidt fakts om hende... ! ( det jeg ved og som jeg opfatter hende )
Hun er absolut en stærk person og i særdeles intelligent ( Højt udd. )
Hun er karrieremenneske... I en "mandeverden" Hvor "man" følger hierarkiet...( god løn )... Som hun selv udtrykker... er hård at være i... Og mange gange har jeg set hende vred og rigtig ked af det...( lide med det ) Ligge under for problemstillinger hvor hun føler sig "modarbejdet" ... som "man" gør i et forhold... har jeg lyttet til hende.. snakket med hende... udtrykt min mening... og helt klart taget hendes parti... Og jeg føler at hun meget bevidst har brugt mig til at tale med... Jeg ved at de er 3 sektionschefer... hun er ene kvinde... Og hendes "kampe" er mange.. både med de 2 andre chefer og hendes overordnet...
Mor til 2 teenager unger... dejlige børn...! Da jeg lærte hende at kende udtrykte hun... at den sidste var en fejl....( idag 11 år ) At hun allerede dengang viste det var slut med hende ex-mand... ( Jeg undre mig )...
Var separeret et år inden vi mødtes ( tror nu kun det i virkeligheden drejede sig om et halvt ) De havde kendt hinanden 14-15 år... gift i 13..
Blev først skilt (på papiret) 1 1/2 efter jeg lærte hende at kende...
Og bruger stadig hendes ex-mands efternavn... bla. i mail adr. mm.
Da jeg mødte hende... udtrykte hun... at han var dybt psykopat... på alle måder svinede hun ham til... et rent monster...
Hun har fortalt mig at de faktisk havde et sexuelt samvær... stort set til det sidste... Hun nød det selvfølgeligt ikke...
Samtidig påstod hun også at de havde et godt og afklaret forhold omkring børnene... Det har jo så vist sig... at de kørte til stadighed en krig mod hinanden... en krig som i flere tilfælde er gået udover børnene på en el. anden måde... Og som nu er endt i statsamtet...
Han ville gerne ha overtaget huset de boede i... Som hun har udtrykt ... Han elskede det hus... Hun havde bare en større indkomst... så det slagsmål vandt hun... nu sidder hun i et hus hun dårligt har råd til... men hun vandt... !
Jeg købte og betalte cykellygter til børnenes cykler... Og hun afkrævede ham pengene for dem... Uden at oplyse mig om det eller... at oplyse ham om at det var mig der havde købt dem...

Rent sexuelt.. !
Jeg fandt hende spændende og som jeg har udtrykt det... god sex...MEN..
Jeg er ikke længere sikker på at hun havde den samme opfattelse...
Bla. har jeg aldrig kunne gi hende orgasme...

Hun virker faktisk meget frisindet og klar til at prøve nye sexuelle udfordringer...
Kender stort set alle sexshopper i Kbh. og har både det ene og det andet sexlegetøj... GLIDECREME !!!
Til min store overraskelse... opdagede jeg meget hurtigt da jeg lærte hende at kende... at hun var meget glad for analsex... Selvfølgeligt ikke med exén... med med mig... ! Jeg har stort set aldrig dyrket analsex før... ikke fordi jeg ikke ville... men mine partnere har ikke ville.. ( Jeg er også godt udrustet )...
Vi snakkede om at lege og prøve nye "ting"... En dag foreslog hun at vi måske skulle ha´en fyr mere med... hun havde en drøm om at prøve 2 på engang...
I min verden... gik det helt galt... kunne slet ikke forenes med tanken...
Jeg kan godt skelne sex fra følser... men jeg synes at sex er bedst når jeg elsker den jeg har sex med... Og jeg kan ikke ha´at min partner har sex med andre... Vi har forsøgt at tale om det... men jeg har haft det underligt med det lige siden...
Hun kunne også li´at blive taget HÅRDT.. ! Bla. opdagede jeg også... at hun blev meget opstemt... når jeg tog "kvælertag" på hende under vores sex... Frækt tænkte jeg... men jeg har også fået et underligt forhold til det.. bla. fordi... jeg aldrig har forbundet sex med noget der gør ondt.. el. noget i den retning...
På et tidspunkt... tidligt i vores forhold havde vi en kamp... der handlede om at lukke vores kontaktprofiler ned... Da det endeligt var lykkedes...
Gik der vel 1 1/2 år... hvor jeg ved en tilfældighed...Jeg skulle låne hendes computer.. ( Hun påstår noget andet ) Opdagede at hun havde været inde på tidens kvinder.. på nettet.. og set på kontaktannoncer... fra mænd der søgte kinder til S/M... Hele 3 profiler havde hun været inde på...
Hvorfor.. ? deler "man" ikke sådan noget med sin partner/kæreste... Mener.. ! Hvis det bare havde været for at søge inspiration... Så ville jeg kunne forholde mig til det.. hvis hun havde fortalt mig det... Nu.. ! Opdagede jeg det selv... Og tusinde tanker fløj igennem mit hoved...

Hun har udtrykt.. at det for hende handlede om at sætte grænser... Og altså sætte grænser for mig... Når jeg har spurgt til alle disse ting... og ikke kunne får svar...
Jeg ville bare gerne ha´muligheden for at forholde mig... men hvordan skulle jeg kunne... når der var så mange ting hun holdt "hemmelige"...

Lang historie... Håber der kan tolkes noget ud af den... Og at jeg kan få svar på noget af det jeg ikke fatter...

Direkte spørgsmål :
Har hendes sexuelle lyster, analsex noget med en trang til at dominere... Og i dette tilfælde dominerer mig...? Dominerer andre mænd... ??
Hvorfor Kæmper hun på alle fronter... ??
Hvorfor har "man" brug for hemmeligheder i et parforhold... ??
Hvorfor overskrider "man" hinandens grænser i et parforhold... Specielt fra hendes side... Jeg udtrykte meget klart for hende hvordan jeg havde det med de mange problemer i vort forhold... Og har tit spurgt hende om hun kunne forstå mig... Flere gange har hun meget klart og i mine øjne... iskoldt sagt til mig at hun lyttede men ikke forstod mig...Står tilbage med en følse af... aldrig at blive mødt... !
Hvorfor Kontakter "man" en ex-kæreste... 7-8 måneder efter et brud... Når "man" samtidig har en kontaktannonce kørende på nettet.... ?? Og hvorfor lukker "man" den ikke bare ned når modparten klart og tydeligt fortæller at det er hammerende smertefuldt at se på... Og hvorfor afviser "man" totalt at svare på... om der har været andre partnere/dates i de 7-8 måneder... ???

Er der ikke noget med... at man skal behandle andre som man selv vil behandles...
Er det mig der er helt gal på den... ELLER.. Er jeg bare snot DUM... ???

HVAD F... VILLE HUN MIG... ?? OG VAR DET BARE SEX... ??

mvh. Spørgsmålstegnet
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: JEG... !!! Et STORT Spørgsmålstegn..! SEX el. kærligh

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det fremgår ret tydeligt af dit indlæg, at I var alt for forskellige til at kunne få et forhold til at fungere, men derfor kan man jo godt som du savne det gode, der var i forholdet. Jeg tror, at jeg vil give dine venner ret, drop tankerne om noget fremover med hende, kom videre i dit liv, I vil aldrig får det til at fungere sammen.

Direkte spørgsmål:
Har hendes sexuelle lyster, analsex noget med en trang til at dominere... Og i dette tilfælde dominerer mig...? Dominerer andre mænd... ??

Det er svært at vide, jeg kender hende ikke, men hun kunne godt lyde som det man kalder en borderline.
:idea: EMOTIONELT USTABIL PERSONLIGHEDSFORSTYRRELSE (Borderline personlighedsforstyrrelse) (NetPsykiater)

Hvorfor Kæmper hun på alle fronter... ??
Se ovenstående.

Hvorfor har "man" brug for hemmeligheder i et parforhold... ??
Alle mennesker har brug for sine egne private rum, som ikke rager andre, det gælder osse i et parforhold. Man har brug for personlig integritet.

Hvorfor overskrider "man" hinandens grænser i et parforhold...?
Det kan næppe undgås, at man overskrider hinandens grænser - netop i et parforhold. Problemet er mere, hvordan man så håndtere de overskridelser.

Er det mig der er helt gal på den... ELLER.. Er jeg bare snot DUM... ???
HVAD F... VILLE HUN MIG... ?? OG VAR DET BARE SEX... ??

Det lyder som kærestesorg. Det er muligt, at det hun ønskede var venskab, kropskontakt, sex og, at hun i grunden ikke havde lyst til eller var parat til et kæresteforhold (endnu?).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej.. Igen... !

Takker for svaret... !

Puha.. ! Læste om borderline.... Blev rigtigt forvirret... ! Kan sgu se noget af mig selv i det.. !
Har for alvor fået "noget" tænke over... Måske... ! Vi begge er borderlines... Så er det sgu da helt fucked up... !

mvh. Spørgsmålstegnet
Gæst

Jeg har efterhånden fundet svaret... !

Indlæg af Gæst »

Har stille og roligt erfaret... at det store hele handler om ansvarlighed... Vil ikke gå nærmere i dybten med hvordan jeg er nået frem til svarene... Men kan blot konstanterer at xxx... Chef i xx... Muligt nok er Borderline... Og helt sikkert fuldstændigt ude af stand... til at ta´ansvar... Både for andre mennesker... men i aller højeste grad... også sig selv... STAKKELS... !
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg har efterhånden fundet svaret... !

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Som du kan se har jeg flyttet dit indlæg, så det følger tråden - og desuden har jeg x'et et par navne, så konkrete mennesker ikke hænges ud her på siden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRESTESORG"