Forvirret

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Gæst

Forvirret

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Jeg er en fyr på 25, som lige har været ude for, at min kæreste har fortalt, at hun har været utro. Jeg blev både sur og ked af det, men jo mere jeg tænkte over det, jo mere blev jeg på en måde tændt samtidig med en følelse af jalousi. Det blev så meget på et tidspunkt, at jeg fik en orgasme og sprøjtede ukontrolleret, selvom jeg ikke havde onaneret og bare var ude på toilettet for at tisse. Kan man godt få orgasme psykisk?

Jeg er stadig i gang med at behandle min kærestes utroskab, men syntes du, at jeg bør fortælle hende om min underlige orgasme?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu er utroskab og sidespring vist nogen af de mest udbredte hobbyer i verden, så det er nok noget de fleste af os må regne med med i vores liv. Mennesker er meget dårligt skabte til monogami, det er vi som art ganske enkelt for nysgerrige til at være. :1:

En anden interesse mange mennesker har, er forestillingen om eller lysten til sex med en af samme køn, enten alene eller sammen med vores partner, så derfor er dit mix af følelser nu ikke så underligt endda. På den ene side tænder du på forestillingen om detaljer i din kærestes udenomsaktivitet, og på den anden side oplever du dig måske svigtet. Det er både menneskeligt og forståeligt.

Hvor vidt du skal fortælle din kæreste om din oplevelse handler vel om, det kunne/ikke kunne berige jeres forhold. Og ja, nogen kan åbenbart få en forestillingsbaseret orgasme. :2:

I din bearbejdning, så kan du måske overveje, om det handler om angst for at miste hende = jalousi - eller om det handler om forestillinger om den andens mands evt. fortræffeligheder = misundelse (skjult længsel).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"