Utroskab??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Anonym

Utroskab??

Indlæg af Anonym »

Jeg er en ung kvinde på 23 år som er i et godt fast forhold. vi har været sammen i næsten 4 år og vi elsker hinanden utrolig meget. Vi bor sammen og har det rigtig godt sammen. Jeg er helt sikker på at jeg har fundet min eneste ene. Men tingene har ikke altid været så godt. For ca. 1 år siden, havde vi en masse problemer i vores forhold. Vi kunne ikke rigtig snakke sammen, vores sexliv fungerede ikke han arbejdede hele tiden og vi skændes hele tide. I den periode søgte jeg opmærksomhed fra andre mænd ved flirt. Det er et par gange endt med lidt kysseri men ikke andet. Jeg følte at jeg fik den opmærksomhed jeg manglede i vores forhold. Men en dag besluttede vi os for at løse problemerne, for at finde ud af hvor vi gik forkert af hinanden. Siden den dag har vi ikke haft nogle problemer og vi er nyforelsket igen. Men nu ved jeg ikke om jeg skal fortælle ham om mine små "sidespring". Jeg ser det ikke som værende utoskab, men jeg ved at han ville. Det har bare fået mig til at indse, at jeg ikke vil have andre end min kæreste. Skal jeg fortælle ham det eller bare glemme det??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Utroskab??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym

Om du skal glemme det, ved jeg ikke, men jeg synes ikke, at du skal fortælle ham det. Hvad skulle det dog gøre godt for? - ud over at lette din lidt dårlige samvittighed. Det var så din måde at komme gennem jeres krise og få lidt overskud. Fortæller du ham det, vil I bare få en masse problemer, der måske kunne ødelægge jeres samvær, som nu er kommet ind i en god gænge igen.

Det er din hemmelighed, og vi har lov at have vores egne hemmeligheder, der ikke kommer andre ved. Heller ikke vores partner.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Utroskab.

Held og lykke med jeres forhold.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"