Hjælp til et ungt par

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Ung knægt M.

Hjælp til et ungt par

Indlæg af Ung knægt M. »

Hej Per.

Jeg håber du har tid til denne besked, da det er en meget twistet situation jeg står i.

Mig og min kæreste er efter 2 år gået fra hinanden, da jeg har været hende utro. Har aldrig været i seng med en anden, men har modtaget fra en anden person, og har kysset med en håndfuld andre igennem hele forholdet. Det første sidespring var en uge inde i forholdet, så hun føler sig holdt for nar igennem 2 år, da jeg først har fortalt hende alt her på en gang for 2 uger siden.

Vi er begge to meget kede af det der er sket, og jeg har fortalt hende det hele. Hvordan kan vi komme videre, og er der overhovedet chancer for at redde vores forhold?! Hvordan glemmer jeg hvad der er sket når jeg er sammen med min hende, min eneste ene?! Vi er begge to indstillede på et starte stille og roligt op igen.

Det skal siges at vi kun er 17 og 19 år, men vi vil så gerne redde vores forhold.

Hilsen M.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hjælp til et ungt par

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ung knægt M.

Det handler jo om at få det snakket igennem, blive enige om at fortsætte sammen, lave klare aftaler om hvad I må i forhold til andre - og så handler det om, at I begge kan slå en streg over det, der er sket. Og det lyder jo som om I begge indstillet på det. Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ung knægt M.

Hjælp til ungt par?

Indlæg af Ung knægt M. »

Kan et forhold overhovedet reddes efter utroskab? Eller er det bare en masse facadehistorier vi hører?? Og er der grænser for hvad et forhold kan klare?

F.eks. mit eget, hvor jeg har kysset med 6 piger, og modtaget oralsex fra en, mens jeg havde kæreste på? Har flirtet med andre piger, og været decideret modbydelig?? Jeg synes at efter jeg remser alt dette op, så ser jeg det svært at redde, men håber du har en anden historie at fortælle??
HA

...

Indlæg af HA »

hvis jeg var dig vil jeg nok se at komme videre . det er rigtig hårdt i starten men du vil takke dig selv for det sener hen . for det bliver kun en stor kamp hvis i forsætter . og hvis det ikke gør er det fordi hun ikke elsker dig mere og bare føler hun bliver nød til det for at gøre dig glad igen for hun har jo stadigvæk noget for dig . men drop det der med at være utro hvis du virklig mener du har fundet den enste ene .
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hjælp til et ungt par

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ung knægt M.

Nu har I sikkert fået afklaret om I vil fortsætte sammen. Forhold består jo af mennesker - så det er ikke et spørgsmål om, hvad "forhold" kan bære, men om hvad den enkelte person i forholdet vil bære. Så det er nok et spørgsmål om hvad din kæreste vil acceptere.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

Og til HA:
:!: HUSK: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer igen og igen til dig!) :16:
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"