Hun var mig utro

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Den fortvivlede

Hun var mig utro

Indlæg af Den fortvivlede »

Hej Per
Jeg er 15 og har haft en dejlig kæreste gennem de sidste syv måneder.
For fire-fem måneder siden var min kæreste på brobygning, hvor hun overnattede i hverdagene. Fredagen hvor hun egentligt skulle komme hjem får jeg pludselig at vide at hun bliver der en dag ekstra, fordi hun skal til fest.

Min kæreste kommer så hjem og jeg fornemmer ikke at der er noget galt, indtil en af hendes veninder kommer til at nævne noget om at min kæreste har været mig utro. Jeg checker selvfølgelig straks op på det hos min kæreste og hun benægter det, det samme gør veninden efter jeg snakker med hende igen. Så jeg tænkte at det nok bare var pjat.

Men så her fire-fem måneder senere, finder jeg ud af at det rent faktisk var rigtigt. Jeg siger med det samme at jeg ikke vil have noget med hende at gøre mere, hvorefter hun bryder ud i gråd og siger at jeg ikke må forlade hende. Så jeg spørger hende hvad der skete og hulkende fortæller hun mig det:
Hun kyssede med ham og han spurgte om de skulle gå ud på toilettet, men hun sagde nej.
Så spørger jeg hende om der ikke skete noget mere og hun svarede nej, men lidt efter lidt kommer der mere på historien. Og efter at have fortalt mig historien 5 gange hører jeg vist endelig den rigtige version:
De kyssede et par gange, hvorefter de gik ud på toilettet. Han trak bukserne af hende og tog pikken ud af bukserne, til sin skræk opdager han at hun har menstruation og han beder hende om at sutte hans pik, men hun løber istedet ud og fortryder hvad hun har gjort.

I det første måneder passede jeg desuden meget på at ikke at gengælde min følser for hende fordi jeg var bange for at blive såret. Og hun var fuld. Men jeg syntes stadig ikke det er nogen god grund!

Hvordan kan jeg stole på at der ikke skete mere, siden hun blev ved med at lyve og jeg hele tiden skulle spørge ind efter mere?

Hvordan kan jeg vide at hun ikke bare stoppede det fordi at hun havde menstruation? Og ikke pga. at hun fortrød?

Det er jo længe siden og vi er blevet meget gladere for hinanden siden, og jeg gengælder hendes følelser. Men jeg skal jeg blive hos hende?

MVH Den Fortvivlede...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun var mig utro

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den fortvivlede

Ja sidespring er jo en nationalsport i de fleste lande, en disciplin der er kommet for at blive. Det handler derfor først og fremmest om at lære sig at kunne tackle det på en konstruktiv måde. Man kommer næppe gennem livet uden, at man selv eller ens partner foretager sidespring. :1:

Vi kan ikke regne med at have fuld kontrol med vores partner, og de fleste af os ville jo heller ikke bryde sig om en kontrollerende partner. Så hvad skal du i grunden vide mere for? Du ved der er sket noget. Du ved hun har fortrudt. I er blevet gladere for hinanden. Så hvad nytter det at bore mere? Stop fortvivlelsen og nyd i stedet samværet nu med din kæreste.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den ikke så fortvivlede

Tak for svaret Per

Indlæg af Den ikke så fortvivlede »

Tusind tak for det hurtige og dejlige svar. Du har hjulpet mig videre.

MVH den ikke så fortvivlede
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"