Sex partner utroskab

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
tracychristensen24@yahoo.

Sex partner utroskab

Indlæg af tracychristensen24@yahoo. »

hej, jeg er en kvinde der kommer sammen med en mand, har kendt ham i 4 år sådan cirka, men ser ham aldrig, han er på pension, men er kun 37 år, han arbejder mange gange sammen med sin bedste ven, som han har kendt siden han var en lille dreng. men problemet er at han ikke viser sin kærlighed til mig ordentligt, når vi har haft samleje, kommer han efter 1 minut, han bruger ikke tid på at få et godt forspil med mig og han virker bare som om han bare skal komme og så det færdigt, jeg er meget ulykkelig for jeg elsker ham men tror at han er mig utro, hvorfor jeg tror det er fordi han altid er sammen med sin kammerat hele dagen og nogle gange meget sent om natten, han kan godt lide øl så de hygger sig og får nogle bajere, men han glemmer mig selvom jeg siger at jeg har lyst og er liderlig hvad gør jeg jeg er selv 41 år, tak. :roll:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex partner utroskab

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tracy

Hvad er det i grunden, som du elsker ved en mand, der tilsyneladende ikke har den store interesse i dig? Er det savnet af ham, som du elsker? Og hånden på hjertet, tror du, at han vil ændre sig til det, du længes efter? Hvis ikke, hvad vil du så gøre ved det?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"