Er det utroskab ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Arwsugar

Er det utroskab ?

Indlæg af Arwsugar »

Hej, jeg er en ung kvinde på 20 år der har lidt af et problem ..
For en måned siden mødte jeg en fyr, og vi er nu begyndt at se mere til hinanden og vi har også haft sex tre gange. For 4 måneder siden slog han op med sin kæreste, og de blev enige om at være gode venner og det er intet problem for mig. Men nu har han så fortalt mig, at han har været i seng med hende - for halvanden uge siden - altså mens vi har haft noget kørende og været i seng sammen. Kan det han gjorde betegnes som utroskab, nu når vi ikke er kærester? Jeg holder meget af ham, og han siger, han godt kan lide mig og vil gerne noget mere seriøst med mig - på et tidspunkt .. Hvad synes du/i jeg skal gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er det utroskab ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Arwsugar

I min optik har det intet med utroskab at gøre - med mindre I klart og tydeligt har aftalt ikke at have sex med andre - men det har I jo næppe. Det er meget almindeligt, at det tager noget tid at komme fra hinanden, og at man løber lidt frem og tilbage og bl.a. har sex med hinanden igen. 4 måneder er ingen tid i forbindelse med et brud, så jeg forstår godt, at han siger: "på et tidspunkt".

Hvis du synes manden er dejlig, og du ikke har andre at være sammen med, så nyd det, du kan få fra ham. Gode oplevelser er ikke at kimse ad. Og lad være med at sætte forventningerne for højt, han er næppe rigtigt klar de næste 8 måneder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"