Kondylomer og behandlig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KØNSVORTER - KONDYLOMER
Besvar
Denner

Kondylomer og behandlig

Indlæg af Denner »

Hej Per.

Jeg har i lang tid gået rundt med kondylomer og har prøvet næsten lige siden jeg fik dem, at behandle det. Det er ca. 2 år siden jeg fik det nu og jeg har haft omkring 5-6 behandlinger med et celledræbene middel, som efter sigende skulle dræbe vorterne. Men selv efter alle de behandlinger har de fleste af dem også forsvundet i en lille tids periode, hvor jeg tror de er væk. Men så kommer de bare tilbage efter en lille tidsperiode på 1-2 uger.

Jeg er begyndt at overveje at prøve og få dem frosset væk for at se om det kan få bugt med dem, fordi jeg er ved og mindst håbet om at det celledræbene middel kan hjælpe mig. Jeg syntes umiddelbart ikke min læge har været meget intereseret i at hjælpe mig med at få det væk, men mere virker som om, at jeg bare er en der skal ud af døren.

Mit udbrud af kondylomer virker ikke til at være et slemt tilfælde og det er det som gør at jeg bliver frustreret over, at de ikke vil forsvinde, da jeg kun har omkring 10 rundt omkring på penis og de er ikke specielt store, men blot nogle små flade knopper som sidder spredt.

Jeg har fået en ny kæreste for omkring 4 måneder siden, som godt forstår mig problem og gerne vil støtte mig i det og hvis vi har sex er det meget forsigtigt med kondom fordi jeg ikke ønsker at smitte hende. Men jeg er ved at blive sindssyg over, at det ikke vil gå væk.

Men tror du at en tur, med lidt skrappere metoder vil kunne hjælpe mig, eller skal jeg fortsætte med det celledræbende? Jeg er bare ved at blive så utålmodig efterhånden.

På forhånd tak - Peter
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kondylomer og behandlig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Denner

Når nu din læges tiltag ikke synes at virke, så ville jeg opsøge en venerisk afdeling evt. på et hospital, hvor de har langt større erfaring i, hvordan man får has på vorterne. De kan godt være noget genstridige.

:idea: Læs i PSYKE & SEX om Kønsvorter - kondylomer
:idea: Kondylomer på penis (kønsvorter) (Sundhed.dk)

:idea: Sexsygdomsklinikker

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Denner

Indlæg af Denner »

Tak for svaret Per

Jeg vil gå til min læge hurtigst muligt, for at få en henvisning til sygehuset. Så må jeg se på det derfra, om ikke det er noget de kan hjælpe mig med. Håber virkelig de kan tilbyde mig en ordentlig behandling.
Besvar

Tilbage til "KØNSVORTER - KONDYLOMER"