Kondylomer?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KØNSVORTER - KONDYLOMER
Besvar
C

Kondylomer?

Indlæg af C »

Hejsa.

Jeg har opdaget nogle knopper på selve "glansen" ... altså foroven på penis hovedet ... knopperne er der kun når mit lem er erigeret (de er i hvert fald meget svære at se når den er slap) (jeg ved at der ikke er tale om de røde knopper man kan få hvis man er "lidt for seksuelt aktiv") ... det ligner lidt at de sidder under huden som små buler i forskellige størrelser og de kom for ca 2 måneder siden ... tror jeg. Jeg mindes ikke at have set dem før. Det ligner ikke de talgkirtler der sidder rundt om penis hovedet ... men det kan det måske godt være og de kan måske lige pludselig dukke op?. Jeg har haft ganske få kønsvorter engang ved penisroden (ca 6 år siden) som jeg fik penslet væk og de har ikke været der siden. Kan det være den samme smitte der dukker op igen et andet sted eller måske en ny smitte? Har haft ubeskyttet sex siden mit første udbrud og jeg er nu bange for at øge risikoen for livmoderhalskræft på min nuværende kæreste ... sidst hun blev tjekket hos lægen var der ikke noget at se. Jeg har ikke den store lyst til at gå til lægen og vise et erigeret lem (hehe) ... derfor vil jeg høre om det er muligt at indsende et billede som du udfra kan påpege at der muligvis er tale om kondylomer ... jeg troede selv det var svamp da jeg så det første gang .... men det gik ikke væk under behandling. Jeg bruger meget energi på det her, rent psykisk, og jeg vil bare så gerne ha' det ud af verden og komme videre.

Billede Billede
Klik på billedet for at se det større

MVH
C (30 år)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kondylomer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej C

Der er ikke noget på billederne, der antyder kondylomer. Huden ser helt normal ud - både i erigeret og slap tilstand.

:idea: Læs i PSYKE & SEX om Kønsvorter - kondylomer

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KØNSVORTER - KONDYLOMER"