Kønsvorter/kondylomer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KØNSVORTER - KONDYLOMER
Besvar
Josephine

Kønsvorter/kondylomer

Indlæg af Josephine »

Hej,

Jeg er i tvivl, om jeg har kønsvorter.

Så nu fortæller jeg det hele som det er;

Jeg har været sexpartner med en fyr gennem en længere periode, vi holdt en pause og var sammen med andre.
For noget tid siden fortalte en bekendt så, en han har været sammen med en med kønsvorter uden kondom. (intet er bevist)
I min brandert glemmer jeg det, og er sammen med ham uden kondom.

Det må have været 1½ måned siden jeg fik det at vide, og 2-3 uger siden jeg var sammen med ham.

Jeg plejer ikke intimbarbere mig, men jeg gør det når det bliver for langt eller hvis jeg synes det genere mig.
Vi kommer til nytår, og jeg barbere mig mellem benene all over, som jeg altid har gjort. Senere på aftenen begynder det så at klø og irritere lidt bagtil, men det er ikke noget jeg ligger mærke til. Det skal også siges jeg har "kronisk" diarré pga. en ½ år gammel madforgiftning, så jeg er ret tit på toilet og tørre mig.

Senere på aftenen kommer der amfetamin på bordet og det tager jeg nok 1½-2g fordelt på hele aftenen og næste morgen..

1. januar opdager jeg så nogle bumselignende ting, som skaller mellem mine baller og tør/skallende hud på mine ydre skamlæber.

Nu kommer mine spørgsmål:


Kan det være kondylomer?


- ELLER


Er det en blanding af barbering, ofte toilet besøg og dehydrering fra amfen?



Eller noget tredje?



PEACE OUT
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønsvorter/kondylomer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Josephine

Umiddelbart synes jeg ikke, at det lyder som en beskrivelse på kondylomer, men der findes jo mange andre knopper og gevækster, vi kan få f.eks. vandvorter. Hvis du er i tvivl, så lad din læge kigge på dem.

Det lyder nu ikke så smart med brug af amfetamin :?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KØNSVORTER - KONDYLOMER"