Generthed står i vejen for mig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
images

Generthed står i vejen for mig

Indlæg af images »

hej

jeg er rigtig glad for at have fundet en god links her.
jeg er lige fyldt 22 og har været sammen med min kæreste i 2 år. vi har prøvet nogle stillinger, og han har endda slikket mange gange (nedenunder). jeg har overvejet at gøre det samme til ham (blowjob), men jeg kan ikke. min største problem er at jeg er enten genert eller kan ikke tage initiativt. jeg har talt med ham om det og han kender min generthed på grund af det er første gang for begge to. (han er kun 2 år yngre end mig, men han har selv ikke oplevet det.)

første problem:
sidste år han hjalp mig ved at binde for øjen så jeg ikke kan se noget. han kyssede mig overalt, selv nedenunder. så prøvede han at føre sin pik stille og roligt til min læbe. men jeg følte pludselig presset og han indså det, så han stoppede. men han forsatte med at kysse mig og holdte om mig. jeg kunne se at han ikke ville tvinge mig til det, men jeg kunne ikke få mig til det. jeg vil gerne gør ham glad, som han gør mig glad. jeg ved inderst inde at jeg ikke er bange for at prøve det, men jeg tør ikke engang se på hans pik. jeg dækker altid min ansigt når jeg ser en lille smule af hans.

undskyld den lange forklaring, men det jeg vil spørge om hjælp er at jeg vil gerne prøve blowjob! jeg prøvede at føre min læbe fra hans læbe til hans mave, men jeg kan ikke komme videre ned. min hjerte banker rigtig meget når jeg tænker på hans pik. kan du hjælpe mig hvordan jeg kan overvinde min generthed og give mig gode råd til blowjob (for begynder)? hvordan skal jeg starte? (helst fra der hvor man starter forspil til blowjob)

anden problem:
som nævnt er jeg rigtig genert. jeg har prøvet missionær og doggy stilling, men ride stilling har jeg ikke rigtig prøvet. jeg prøvede engang (par måned efter det der han prøvede at hjælpe mig med at føre hans oppe til min læbe) at sidde ovenpå ham, men det lykkedes aldrig på grund af jeg ikke har prøvet at tage initiativet før. han opdagede det hurtigt og hjalp mig med at føre hans pik ind i mig. da jeg så sad ovedpå ham og havde hans inde i min, vidste jeg ikke hvordan jeg skulle fortsætte. det var rigtig pinligt da jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre! jeg vil gerne tage initiativet, men ved ikke hvordan. til denne problem vil jeg gerne spørge om råd. hvordan gør man til denne stilling? og er der anden stilling som jeg (kvinder) kan tage initiativt?


hilsen images
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Generthed står i vejen for mig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Images

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM hjælper på læsbarheden!!!

Og når den gamle dansklærer nu er på banen, så hedder det "et godt link", "links" er flertal :1:.

Hvor "nedenunder" har din kæreste slikket dig? Bor I på første sal, og har I så gjort det i stueetagen? Eller mener du måske, at han har slikket dig neden under bæltestedet og altså slikket dig i kussen?
Etymologisk betyder kusse: krumning, hvælving, hulrum. Eller mere poetisk Venusbjerg med grotte - det er da ret smukt :1:.

Billede
Kusse i hæklet udgave

Nu har jeg jo nok udfordret dig lidt. Men prøv at fortælle lidt mere om hvad din generthed handler om. Hvad er det du frygter?

Du kan læse mere om oralsex her.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Oralsex - kvinder hvordan?
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Oralsex - mænd hvordan?
:idea: A Guide To Oral Sex (the-clitoris.com)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"