Oralsex...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
gæst

Oralsex...

Indlæg af gæst »

Hej.
Jeg er en kvinde på 23 år. Jeg har kun været sammen med en fyr sexuelt, i et forhold der kun hold et par måneder, så nu er der lige et par ting jeg gerne vil vide til næste gang...
Han har slikket mig et par gange, og siger at han godt kan lide det. Det er sikkert rigtig, men det er jeg ikke sikker på at jeg kan. Det føles da rart, men jeg kan ikke lide tanken om det, og jeg kan ikke abstrahere fra at jeg synes det er ulækkert, og så bliver det jo svært at nyde. Er jeg meget sær? Jeg har aldrig givet et blowjob, og har heller ikke lyst til det. Han var heldigvis ligeglad med det, men jeg har den opfattelse at oralsex er vigtigt for de fleste mænd (og måske også kvinder). Er det rigtigt? Er oralsex virkelig så normalt? Er det mig der er mærkelig at jeg synes det er klamt og ikke har lyst til at eksperimentere med det?

Og nu vi er ved det. Jeg har det ligesådan med analsex. Det ville han ellers meget gerne, men bare hans fingre nærmede sig anus, blev jeg meget anspændt, og mistede næsten lysten til sex.

Burde jeg forsøge med noget af det alligevel?

Jeg har heller aldrig haft orgasme. Jeg tænker meget over alting. Også når jeg har sex. Kan det være derfor? Og hvis, har du nogle gode råd til hvordan man kan styre sine tanker?

På forhånd tak :-)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Oralsex...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Oralsex er en meget almindelig seksuel praksis, som langt de fleste udøver, og langt de fleste synes, at det er en dejlig form for sex. For nogen kvinder er det faktisk den nemmeste måde at opnå orgasme. Så det var nok værd udforske for dig :1:. Hvis ellers man er nogenlunde ren, er der ikke noget ulækkert ved oralsex.

:idea: PSYKE & SEX om Oralsex - kvinder hvordan?

Med hensyn til analsex skal man huske ikke at gå fra numsen og til kussen, idet tarmbakterier er dårlige at få ind i kussen. Men hvis man husker den regel, så er der mange der godt kan lide analsex, bl.a. fordi osse numsehullet er en erogen zone.

:idea: PSYKE & SEX om Analsex
:idea: Og kig under ANALSEX i kategorien OM SEKSUALITET her i PSYKE & SEX DEBAT

Hvis man som du bruger meget tankevirksomhed, så kan det være svært at være i den kropslige nydelse, men man kan øve sig i at være mere i sin krop. Måske kunne du undersøge, hvor du har dine seksuelle forestillinger fra.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"