Blowjob og oral på en kvinde

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
Per

Blowjob og oral på en kvinde

Indlæg af Per »

jeg har en diskussion kørende om at det at slikke en kvinde også hedder et blowjob

jeg mener ikke at det hedder sådan og har kunne dokumentere det med op til flere eksempler på hvad oralsex på en kvinde hedder
så nu søger jeg et entydigt svar fra en professionel
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Blowjob og oral på en kvinde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Per

Nu foretrækker jeg personligt de danske betegnelser - slikke pik og slikke kusse - så ved vi, hvad vi snakker om :2:.

Som jeg forstår det, så kommer blowjob af "blæsearbejde" - det gør man på en fløjte, som pikken jo godt kan ligne. At slikke kusse hedder på engelsk/amerikansk "eat pussy", som nok er det mest almindelige, kan osse hedde "eat beaver".

Og mens vi er ved det udenlandske, så hedder at slikke kusse på latin "Cunnilingus". Og at slikke pik "fellatio".

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den nysgerrige

Forvirring

Indlæg af Den nysgerrige »

Hej Per H.K

Jeg tror det gæste-Per i virkeligheden vil spørge om er, om man ikke i daglig tale er begyndt at bruge blowjob om hendholdsvis oralsex på både mand og kvinde? :)

Jeg synes da jeg hører flere og flere bruge det i begge tilfælde.
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"