HJÆLP! Manglende sexlyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
My

HJÆLP! Manglende sexlyst

Indlæg af My »

Hej.

Min kæreste og jeg (begge på 23) har nu været sammen i lidt over 4 år. Vi elsker hinanden mere end nogensinde, og vores forhold er præcis, som det skal være. På nær omkring et punkt, og det er vores sexliv.

I starten, dvs. de første par år, var vi over hinanden hele tiden. Og for at være ærlig var det nok mig (kvinden), der var mest lystig.
Jeg var lige kommet ud af et dårligt forhold, der kun handlede om sex, og så mødte jeg min nuværende kæreste, som gav mig så meget mere.

Men pludselig røg vi ind i en "tørke periode", hvor vi ikke havde særligt meget sex, afgjort mest pga. mig. Det er vel naturligt, når den første forelskelse lægger sig, men det har taget enormt lang tid at finde sexlysten frem igen.

På det sidste har det dog hjulpet. Vi har talt en del og har gennemsnitligt sex to-tre gange i ugen. Men det er alligevel ikke helt som før. Det er sjældent mig, der tager initiativet, og oralsex er stort set ikke en del af vores sexliv mere. Dog har vi oftere oralsex til min fordel, frem for hans; jeg har ikke givet min kæreste et blowjob, i jeg ved ikke hvor lang tid. Årevis snart!

Dette frustrerer min kæreste enormt meget efterhånden. Han føler sig mindre attraktiv og tænker ubevidst, at jeg ikke finder ham lækker nok, til at ville gøre den slags med ham. Men det gør jeg! Jeg synes han er fantastisk flot og lækker i alle henseender. Men det er som om, noget blokerer for min lyst til at give blowjobs og nyde oralsex i det hele taget.
Dette var bestemt ikke et problem med min forrige kæreste og starten af det forhold, jeg er i nu. Jeg er normalt et meget sexuelt væsen!

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Vi har talt og talt, men det ender altid i glemmebogen, uden nogen løsning er fundet. Falliterklæring på falliterklæring!

Det er kommet til det punkt, hvor en løsning synes umulig at finde.
Jeg ved, det er mig, problemet er hos. Men om jeg totalt har mistet lysten til oralsex for stedse, eller om det er fordi, situationen er blevet så kompliceret, at det er blevet for svært at gennemskue, det ved jeg simpelthen ikke.

Jeg håber virkelig du kan hjælpe, og at du måske har nogle idéer til, hvordan vi kan arbejde med problemet. I den henseende er vi begge meget motiverede.

Mange frustrerede hilser fra My.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: HJÆLP! Manglende sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej My

Det lyder som om, at du har gode evner for selvhypnose. Du siger til dig selv, at du mangler sexlysten, og hver gang du ikke har lyst, så styrker du din forestilling om ikke at have lyst, og dermed gør du forestillingen endnu mere solid. Det samme med din forestilling om oralsex, som du mere eller mindre har besluttet dig for skal vare resten af livet. Hver snak, der ender uden det forventede resultat, styrker din forestilling om ikke at have lyst til sex og slet ikke oralsex. Det er selvhypnose, der vil noget.

Prøv at tænke tilbage på gode sexstunder med din kæreste. Forestil dig, at du har god sex med ham 2 - 3 gange om ugen (helt almindeligt nivo). Tænk tilbage på, hvor du nød at give din kæreste oralsex. Forestil dig, at du giver din kæreste oralsex, og at du nyder det. Forestil dig selv som en nydende seksuel kvinde, der nyder seksualiteten fordi, du ved, at din seksualitet er god for dig, for din krop og for dit sind.

Forestil dig det hver dag, for du ved at forandringen vil komme inde fra dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"