Problemer med at holde rejsningen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
Jens

Problemer med at holde rejsningen

Indlæg af Jens »

Hej Per

Jeg er en mand på 26, som aldrig har haft problemer med rejsningen indtil for nogle måneder siden. Jeg var sammen med en pige, og der ville den bare ikke stå op. Den virkede kun i forspillet, men herefter blev den så slap, at samleje ikke var muligt. I tiden herefter har jeg haft problemer med at få en hård rejsning, som bliver stående. Når rejsningen kommer, bliver den lynhurtigt slap igen.

Jeg har oplevet, at hvis jeg har holdt en uges pause med onani, så bliver den god igen. Jeg onanerer ca. hver 2. dag og nogen gange op til flere gange om dagen, men jeg har lagt mærke til, at rejsningen hurtigt forsvinder, hvis jeg ikke stimulerer penis fysisk. Kan for meget onani gøre, at rejsningen bliver dårlig?

Jeg har desuden oplevet at få smerter i området over penis ved lysken, hvis jeg har onaneret længe. Men det var længe før ovenstående problemer opstod (her taler vi om år).

Jeg får ingen medicin.

venlig hilsen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Problemer med at holde rejsningen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jens

Nu skriver du ikke noget om dit forhold til den pågældende kvinde, var det første gang med hende? Var du meget begejstret for hende? Var det bare et tilfældigt møde?
Du skriver heller ikke noget om det efterfølgende, er det, hvis du er sammen med nogen, at rejsningen fortager sig hurtigt? Eller er det osse ved sex med dig selv?

Men jeg kan måske komme med et par muligheder:

1) Du havde i grunden ikke rigtig lyst til at have sex med kvinden, hvilket din pik fortalte dig i bogstaveligste forstand.
Penisvisdom: "Hvis det ene hoved ikke kan sige nej, så gør det andet hoved det!"

2) Du har fået præstationsangst og tænker for meget på rejsningen, hvilket ofte lægger den ned med det samme.
Se under MÆND OG PRÆSTATIONSANGST

3) Du har brug for et par dages pause til at opbygge din lyst igen - kaldet refraktærperioden, som bliver længere med alderen for mange mænd.

4) Du kan evt. have prostatitis - blærehalskirtelbetændelse - det kan både give rejsningsproblemer og diffuse smerter i underlivet.
:idea: PSYKE & SEX om Prostatitis - Blærehalskirtelbetændelse

Fortæl lidt nærmere.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"