Problem

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
hejsa

Problem

Indlæg af hejsa »

.. hejsa
jeg er en ung heteroseksuel mand på 35 år. jeg har aldrig haft problemer med potensen...
og jeg har et meget aktivt sexliv, med skiftende partnere. og er eftersigende en yderst effektiv elsker, hvis man kan sige sådan..
Nu skrev jeg at jeg aldrig har haft problemer med potensen,. det må jeg lige komme nærmere ind på. for de sidste par år er der sneget sig det lille problem ind, at mit lem har svært ved at forblive erigeret når jeg ligger ned, desuden er det heller ikke helt fuld rejsning, før at det er blevet bearbejdet, selv om jeg er meget "opstemt" . Før i tiden var der fuld rejsning så snart jeg blev ophidset.. og når jeg er i stemning, lægger rejsningen sig hurtigt..

hvad kan det skyldes, har tænkt over om det kan være, dårligt blodomløb, eller psykisk fordi at jeg fokuserer på det, eller jeg ved ikke hvad.. det er ihvertfald et problem

med venlig hilsen Hejsa...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejsa

Hvis du f.eks. ikke ryger meget, drikker meget, tager stoffer, dyrker meget sport, har præstationsangst, er overvægtig, så kunne det f.eks. tyde på et problem med misdannede blodkar "pelvic steal syndrome", det er dog sjældent det forekommer, men du kunne jo være det sjældne tilfælde. Snak med din læge om at blive undersøgt.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

:idea: Læs mere om rejsningsbesvær i VIDEN OM POTENS

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"