Manglende erektion

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
Den unge mand

Manglende erektion

Indlæg af Den unge mand »

Hej... Har et spørgsmål jeg ville hører du kunne hjælpe mig med... Jeg er en ung mand lige under 30 som bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i ca 5 år nu. I starten var der ingen problemer når vi skulle have sex og vi havde sex ofte og tit :) men er på det sidste når vi ligger og hygger og vi begge har helt vildt lyst, sker der bare ikke noget for mig. Altså jeg får ikke erektion trods vi ligger og har det dejligt og jeg føler jeg er vildt tændt. Har ingen problemer ved onani. Kan du hjælpe? Vh den unge mand
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende erektion

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den unge mand

Jeg tror, at du nok selv har et bud på årsagen. Er du stresset for tiden? Er du konfliktsky? Er du vred på hende? Et mundheld siger: "Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen." Et andet mundheld siger: "Hvis du ikke kan sige NEJ med det ene hoved, så gør det andet hoved det!" Kan du genkende noget i det?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Manglende erektion

Indlæg af Gæst »

Hej igen... har ikke rigtigt selv et bud på årsagen.... har måske været stresset... er konfliktsky... er ikke vred på hende... ved ikke helt, hvad du mener med det sidste... håber du kan hjælpe... da vi skal giftes
Den unge mand

Re: Manglende erektion

Indlæg af Den unge mand »

Hej igen!

Har måske været lidt stresset og er måske lidt konfliktsky, men kan ellers ikke nikke genkendende til det du skriver? Vi står og skal giftes her til sommer og elsker hinanden meget højt, så håber noget kan hjælpe?

Mvh Den unge mand
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Manglende erektion

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den unge mand

Du bruger for mange kræfter på at tænke over det, i stedet for være i legen med din kæreste. Du kommer ud af den kropslige nydelse og er mere i dine bekymringer - og så falder den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"