Krummerik og 16 dots

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Gæst

Krummerik og 16 dots

Indlæg af Gæst »

Hej, jeg tænker på at få lavet sådan en krummerik-operation. Jeg var nede ved en læge i Svendborg, som sagde, at han brugte en teknik, der hedder 16 dots, som var bedre end de andre, mente han selv, og som han nok var den eneste, der brugte. Han er så stoppet nu, og jeg fik ikke lavet operationen, da jeg afmeldte det, fordi jeg var bange for de mulige konsekvenser, det kunne medføre.

Det har jeg så fortrudt nu, da han sagde, at han ikke havde tal på, hvor mange han havde opereret og, at der kun var en, hvor det var gået galt, det vil sige, at han bare skulle have taget operationen om, fordi trådene sprang og, det gik fint med ham nu. Men det, jeg synes var mest mærkeligt, var, at han sagde gang på gang, da jeg spurgte ind til hvem, der lavede operationerne, at han ikke ville lade nogle operer mig andet end ham selv, hverken Skejby og Herlev sygehus. Han synes ikke nogle dyre privat hospitaler skulle operer mig. Han sagde, der var mange, der bare sagde ja til at operer, fordi de var kirurger, men ikke helt havde styr på det.

Så det var lidt underligt, synes jeg, at folk bevidst siger ja til at ødelægge ens liv, fordi det er jo, hvad de gør, hvis det går galt. Kan heller ikke finde andre, der bruger den teknik han snakkede om, hvilket også er lidt mærkeligt, at han er den eneste, der bruger den i hele landet.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik og 16 dots

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg er ikke læge og langt mindre plastikkirurg, så jeg kender ikke de enkelte operationsteknikker i enkeltheder. Teknikken 16-dots findes omtalt på adskillige engelsksprogede hjemmesider.

Alle behandlere vil sikkert argumentere for, at netop deres teknik er den bedste eller en af de bedste, ellers ville de nok finde en bedre teknik. Så det kan du næppe lægge meget i. Henvend dig igen til det sygehus - Svendborg eller et andet - hvor du nemmest kan blive opereret, og fortæl din historie der. Måske anvender man andre steder 16-dot-metoden (hvis det er den bedste) - eller de kan fortælle dig om den metode, som de mener, er den bedste.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"