Krummerik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Mathias

Krummerik

Indlæg af Mathias »

Hej igen Per.
Jeg skriver igen, 2 år efter vores første rendezvous. Jeg lider stadigvæk af det samme problem, altså: En penis der er 6o grader bøjet ti centimeter ude på skaftet. Jeg har gået med dette problem i, hvad der synes at være en uendelighed, men blot er 4 år. Fire år er en utroligt lang epoke for en teenager med (så utroligt) mange "seksuelle frustrationer". Jeg har nu prøvet/forsøgt at have min første gang med en pige til en fest. Det var nok min hidtil største ydmygelse, da jeg ikke var i stand til at penetrere med min krummerik. Jeg har ekstremt svært ved at få mig selv til at arrangere et møde med lægen, da det er et ret penibelt emne for mig. Jeg har snakket med mine forældre omkring min situation, for 2 år siden: Omkring der da jeg skrev mit første indlæg. Har du en idé om hvad jeg kan/skal gøre? Det er hårdt ikke at være i stand til at gennemføre et samleje, og jeg har efterhånden måtte ty til søforklaringer til piger, der ville have samleje med mig, om hvorfor at jeg ikke kunne.
Please help me.

S.U
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mathias

Ja, det er længe at trække pinen ud. Du til lægen, så du kan få gjort noget ved problemet, som jo nok er Peyronies sygdom.

:idea: Læs her, hvad du skal gøre: Krummerik

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mathias

Re: Krummerik

Indlæg af Mathias »

Jeg er ked af hvis jeg spilder din tid Per, men bare det at få en form for tilbagemelding af en udefrakommende hjælper en del på moralen. Jeg forstår at der er ikke er specielt mange "før - efter operation" billeder derude, og det har jeg også selv ledt efter. Når jeg engang er blevet opereret, og det forhåbentligt er gået godt, så vil jeg gerne, med din tilladelse, lægge dem ud på dit forum her; for at overbevise andre om at få gjort noget ved det.

Tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mathias

Du spilder ikke min tid, og det vil selvfølgelig være en stor hjælp for andre med "før og efter"-billeder. Du skal være velkommen. [thumbsup]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mathias

Re: Krummerik

Indlæg af Mathias »

Hej Per. I dag kl 10.50 på Svendborg sygehus skete det, jeg blev opereret.
Efter vores seneste korrespondance fik jeg taget mig sammen til at få det undersøgt det, på ny, hos lægen, som derefter gav mig en henvisning til OUH i svendborg. Der blev det afgjort at krumningen var meget stor, omkring de 60* grader som jeg før har sagt, og en operations dato blev fastlagt.
Operationen blev succesfuld, uden komplikationer. Så nu sidder jeg her 6 timer efter at være vågnet op fra fuld narkose med en penis i forbinding. Der går 24 timer før jeg må tage forbindingen af og se hvad de har gjort. Der er smerter, men intet som en mand ikke kan klare. Jeg håber at jeg har sagt farvel til min krummerik for evigt, og ville blot sige tusind tak til dig, for uanset om min penis bliver lige, eller om den bliver ligeså krum som før (da kun tiden kan vise dette), så hjalp du mig til at få gjort noget ved det og derfor er jeg dig taknemmelig!
Når jeg engang om en fire ugers tid kan se resultatet, så sender jeg en besked eller laver et indlæg med "Før og efter operation" billeder, så vi forhåbentligt kan få andre i en lignende situation kan få modet til at få det undersøgt.

Med venlig hilsen - en meget gladere Mathias :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mathias

Lyder godt, vi venter spændt på resultatet :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"