Bule?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Bla

Bule?

Indlæg af Bla »

Dav.

Ser du, jeg har fået den her bule på dilleren eller den er faktisk aflang i det, det minder om en lille fedtknude men det tror jeg nu ikke det er?


Nogen idéer til hvad det kan være?
Daniel
Tilmeldt bruger
Indlæg: 21
Tilmeldt: 27. maj 2006 14:46

læge

Indlæg af Daniel »

der ikke andet at gøre end at få din læge til at kigge på det. og hvis du er flov eller genert over en skal kigge på den, så er lægerne vant til at se på sådan en.
Bla

Indlæg af Bla »

Den gør hverken ondt eller er øm eller generer så jeg ser egentlig ikke nogen grund til at gå til lægen, kunne bare godt tænke mig at vide hva det kunne være.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bule?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bla

Der er indtil flere muligheder for buler, så det er ikke sådan lige til at sige, hvilken slags bule du har. Hvis du ikke kan lide at gå til lægen med den, så kan du jo lægge et billede op her - eller sende det til mig, så må vi se om jeg kan svare :1:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Peyronie's sygdom

Indlæg af Gæst »

Hej,

Har lige fået konstateret Peyronies sygdom på mit penis, har igennem et par måneder haft ondt i manden, opdagede det egenligt ved at have ondt ved de natlige rejsninger og for ca et måned siden opdagede jeg et knude på penisen. Ved samleje med konen gør det ondt, ved alt for vilde bevægelser.

Spørgsmål:

Er der muligheder for at få fjernet knuden eller smerterne, kan der komme flere knuder med tiden, kunne godt forstille mig hvordan det kunne blive med smerter ved flere eller større knuder?

Mvh. Sta :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Peyronies sygdom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Efter de oplysninger jeg har så er Peyronies sygdom - en tilstand med dannelse af ømme, hårde plader i svulmelegemerne. Peyronies sygdom svinder spontant efter 1/2-1 år, og der bør først opereres derefter.

:idea: Peyronies.org - grundig engelsksproget side om Peyronies sygdom - med illustrationer.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Krummerik.

:idea: Og kig under KRUMMERIK i kategorien OM SYGDOMME her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Peyronies sygdom

Indlæg af Gæst »

Hej igen,

Tusind tak for dine svar, har fået flere oplysninger her end ved min snak med overlægen for ikke mere end 14 dage siden...

Har været inde på et af dine links/forum, der bliver der snakket meget om, indtagelse af E vitamin + Colchicine og Potaba, som skal tages i starten af sygdommen, har du nogle erfaringer med dette, eller skal man vente de måneder det nu vil tage før smerterne og knuden forsvinder :?:

Mvh

Sta :?
Halfcrossa

Indlæg af Halfcrossa »

10 cm... :flov:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Peyronies sygdom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg er ikke læge og kender ikke til sygdommen ud over hvad jeg kan læse mig til, så hvad angår indtagelse af E vitamin + Colchicine og Potaba, så snak med din læge om det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"