Krummerik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
mr.mann

Krummerik

Indlæg af mr.mann »

Jeg har lige siden jeg kan huske haft en skæv penis. Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det, jeg er lidt ked af det.
Jeg har haft samleje før, og det er ikke noget problem, men det er nok mere det psykiske der er problemet.
Når mit lem er erigeret peger den meget til venstre. Udover det er den mere fleksibel den ene end den anden vej, jeg kan f.eks uden problemer presse lemmet mod mit venstre lår i erigeret tilstand, men hvis jeg prøver det samme mod højre lår kan den ikke nå låret.
Ved ikke om det med låret forvirrede mere end det gavnede...

Men det vil jeg gerne vil have svar på, er hvad du vil anbefale mig og gøre?
Jeg har hørt og læst om at man kan få rettet sådan en krummerik ud, men ved ikke om jeg vil det nemlig?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mr. mann

Langt de fleste pikke/peniser drejer til venstre, og bukser laves faktisk med mest plads i venstre side til mandens kønsorganer. Den kan så dreje mere eller mindre til den ene eller anden side. Prøv at se billederne på denne side i PSYKE & SEX om Krummerik - Penis / pikken skæv.

Når krumningen ikke generer dig fysisk, så vil jeg ikke råde dig til at få den opereret, og formenligt vil du heller ikke få det betalt af det offentlige. Der er jo altid risici ved operationer - og den vil i øvrigt osse blive 1-2 cm kortere.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Krummerik

Indlæg af Gæst »

Hej mr.mann!
Jeg har også en "krummerik" det har den været altid. Når den er erigeret peger den nedad. Der har ikke været nogle klager fra kvinder. De siger tværtimod at den rammer det "rigtige" sted;-) Så find nogle samleje stillinger, som er godt for både dig og din partner. Og HUSK!! Vi ser ikke ens ud. Heller ikke "dernede";-) Held og lykke:-)

Se indlægget Krummerik (phk)
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"