Krummerik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Unequal

Krummerik

Indlæg af Unequal »

Hej Per

Jeg har skrevet før, men har stadig et par ubesvarede spørgsmål.

Jeg er nu næsten 18 år, og har en penis, der i stiv tilstand bøjer omkring 33 grader til venstre. Den er ca 15.5 cm i glad tilstand.

Jeg har haft sex før, uden nogen problemer, da jeg godt kan "bøje" den op i.

Jeg har overvejet operation, da udseendet generer mig - jeg ved at den kan blive en smule kortere, men kan du, med din erfaring indenfor alt muligt sex, komme med et lille gæt på, hvor mange mm, der vil ryge, da omfanget af operationen nok ikke er ret stort, da det er en "lille" krummerik. Jeg vil også gerne vide, om min penis kan nå at voksne lidt endnu, og om den vil vokse lidt OGSÅ hvis jeg får en operation

Jeg vil som sagt gerne have den opereret, men hvis jeg VED, at den med sikkerhed bliver 1 cm eller måske mere, kortere, så ved jeg ikke, om det er det værd. Så er der en mulighed for, at den ikke bliver mere end f.eks. 5 mm mindre?

Hilsen

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

33° er ikke særlig meget, når man samtidig fratrækker, at de fleste pikke i forvejen bøjer til venstre.

Hvis du ikke har nogen tekniske problemer ved sex, så er der ingen grund til at blive opereret med dels med tab af længde, arvæv og dels risici for en fejloperation. Du vil formentligt selv skulle betale operationen, da den ikke vil være medicinsk begrundet.

Hvad er grunden til, at du vil have den opereret, når den fungerer godt nok? :?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

re:krummerik

Indlæg af Unequal »

Hej Per

tak for svaret.

Jeg er også sikker på, at det kun er kosmetisk.

Men problemet er, at alle de sider man læse på om krummerik, står der, at man muligvis mister lidt længde. Men de er ikke helt enige. Nogen siger, at det sker hos enkle, andre siger at det koster ½cm, andre siger 1cm osv, så det er svært at forholde sig til.

Men man kan altid vente på, at jeg er fuldt udvokset, da jeg så kan se, hvor meget en operation vil "koste", selvom du har overbevist mig om, at det nok ikke er nødvendigt.

MVH

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Nu skal du jo næppe rende rundt med en stiverik på offentlige steder :2:, så mon ikke det er spild af penge at få den opereret. En evt. kæreste, der er glad for dens funktionelle færdigheder, vil være helt ligeglad med evt. skævheder - ja måske kan du endog nå særlige gode områder hos hende :1:.

Vent du 15 år endnu, før du tager stilling. Kosmetiske operationer er et tiltagende og ubehageligt problem, der støtter usund perfektionisme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

re.Krummerik

Indlæg af Unequal »

Hej Per

Du har nok ret med at vente lidt. Og hvis jeg engang før har haft sex med den, så ændres det vel ikke, så samleje senere hen bliver umuligt.

mvh

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Hvis krumningen skyldes en bindevævslidelse, så vent med indgreb til den krummer, så den ikke kan bruges. Er det ganske almindelig drejning, som alle har, må du bare lære at udnytte den til din fordel :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

re: krummerik

Indlæg af Unequal »

Hvordan finder jeg ud af, om det er en bindevævslidelse eller om det bare er en drejning?

Men hvilken betydning vil det få, om jeg for operationen nu? Selvfølgelig er den "kun" 15.5 cm nu, og chancen for, at den kommer under 15 cm ved en operation er jo til stede. Så måske hellere vente (hvis det kommer så vidt) til jeg er voksen, da den så måske er vokset og kommet op på omkring 16 cm, så jeg kan få den til at blive på 15 cm.

Mvh

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Et tegn på, at man f.eks. har Peyronies sygdom, kan være smerter ved erektion.

Læs mere på PSYKE & SEX om Krummerik

Og se evt. Peyronies.org - grundig engelsksproget side om Peyronies sygdom - med illustrationer.

Hvis man får den opereret, går man efter, at den bliver funktionsdygtig igen, men man kan ikke garantere, at det ikke kommer ardannelser, skævheder og knuder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

Re:krummerik

Indlæg af Unequal »

Jeg har ikke smerter ved erektion. Men 1 gang hvert halve år, når den bliver RIGTIG stiv, så kan det godt mærkes. Men jeg har hverken smerter under samleje eller andre former for sex.

Jeg har læst om sygdommen, og der står noget med en knude? Så vidt jeg kan huske har min set sådan ud altid, og jeg tror derfor, at det er en medfødt. Peyronis sygdom forsvinder efter 1½-2 år men da min har været der i laaaang tid, kan jeg vel godt konkludere at det er en krummerik og ikk Peyronis sygdom?

mvh

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Ja det lyder som en medfødt krummerik, der kun giver kosmetiske gener :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

Re.Krummerik

Indlæg af Unequal »

Hej Per

Mange tak for hjælpen.

God Bless you

mvh

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 6: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Tak for det, og må din gud osse tage sig godt af dig :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

Lige et sidste spørgsmål

Indlæg af Unequal »

Hej igen Per

Jeg kom lige i tanke om det vigtigste spørgsmål, som jeg havde glemt.

Du skriver her på din side under "krummerikker", at den efter en operation godt kan blive lidt mindre, afhængig af operationens omfang.

Da min "kun" bøjer ca 33 grader, kan jeg så være så heldig, at den ikke bliver mindre eller at vi kun snakker om mm. dvs 5 mm eller sådan noget, så jeg beholder en penis på 15 cm, så den stadig er gennemsnitlig?

Håber du vil svare ærligt,

mvh

- Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 7: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Det er svært at vide, jeg er ikke kirurg eller for den sags skyld læge :1:, men en læge med sin etik i orden, vil næppe operere dig, hvis det alene skyldes en kosmetisk årsag.

Vent du nu med at tænke på operation til, at du har fundet ud af, hvordan den fungerer i praksis. Det kan jo være, at du med vinklen kan udrette mirakler :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Unequal

Re.Krummerik

Indlæg af Unequal »

Har du nok ret i, men det værste er hvad pigerne siger til det.

Altså har ikke fået nogle kommentarer for det indtil videre, men altså så længe sex er muligt, er det jo ikke muligt at "genere" med det. Så er det jo bare en normal drejning. Men lad os nu se, om krumningen bliver større efterhånden som jeg vokser, da jeg godt burde vokse en 3-4 år endnu.
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"