Operation af krummerik, hvordan?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Gæsten

Operation af krummerik, hvordan?

Indlæg af Gæsten »

Hej Per.

Først og fremmest tak for denne super mulighed for at spørge til råds, uden at skulle gå til lægen.

Jeg er en mand på 26 år der altid har lidt af problemet, der efter hvad jeg kan læse mig til, betegnes "krummerik".
Min penis har et markant buk på midten, og går nærmest skråt ned ad.
Dette er til STOR frustration for mig, og jeg har rent faktisk aldrig været rigtig seksuel aktiv, nok af samme årsag (meget nedsat selvværd, på det område).
Nu har jeg så i flere år søgt op på hvilke muligheder der er, og omend jeg er ganske bange for en operation, finder jeg at dette snart er løsningen.

Jeg ville meget gerne undgå at skulle gå til min egen læge, da jeg kender denne meget godt, og vil føle at det for mine fremtidige besøg, vil være ubehageligt.

Derfor vil jeg høre... Hvad er det præcis der skal ske, ved en operation.
Er der mulighed for at den pludselig falder tilbage?
Hvor kan man henvende sig, hvis man ikke ønsker at gå til sin sædvanlige læge?

Håber meget du kan hjælpe mig, for nu vil jeg snart have bare lidt ud af mit voksenliv!

MVh
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Operation af krummerik, hvordan?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæsten

Jeg har altid undret mig over de mennesker, der er bange for at gå til deres læge med deres problemer - praktiserende læger er jo netop vant til at hjælpe folk med alle mulige fysiske problemer - og jo bedre man kender lægen - jo bedre kan man blive hjulpet.

Men ok, du vil ikke til din egen læge, i så fald kan du opsøge en anden praktiserende læge og selv betale for konsultationen, denne læge vil så sende dig til en urologisk afdeling på et hospital eller til en speciallæge, der kan foretage operationen. Din læge vil dog blive orienteret om operationen og vil jo nok undre sig over, at du valgte en anden læge. :1:

Men er det ikke lidt mange penge at betale, blot fordi du frygter de fremtidige konsultationer hos din læge? Du kunne vel blot sige, at du har en generende krummerik og derfor gerne vil henvises til en speciallæge/urolog, hvor du bliver opereret gratis?

:idea: PSYKE & SEX om Krummerik
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæsten

Tak

Indlæg af Gæsten »

Mange tak for det grundige svar.
Jeg kan egentlig godt se det fornuftige i det du siger, så jeg henvender mig nok til min egen læge og får en henvisning.

Jeg har læst beskrivelsen af operationen i linket du henviser til.
Jeg tænker bare...Er er der risiko for at det pludselig springer op når det "kun" er sammenholdt af lidt snor?
Jeg kan slet ikke forstå hvordan det skulle være nok! Det er vel et forholdsvis stort pres det udsættes for?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Operation af krummerik, hvordan?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæsten

Det lyder fornuftigt. Tråden støtter og vævet vokser jo sammen igen. Det mere detaljerede skal du snakke med speciallægen om. Fortæl hvordan det forløb.

Held og lykke med det. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"