En god historie!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Unequal

En god historie!

Indlæg af Unequal »

Hej Per

Jeg har skrevet før (Krummerik), som du nok kan se på mit navn.

Jeg er fyren med den 33 graders krummerik.
Den krummer som tidligere skrevet, tror jeg, (fnis), 33 grader til venstre. Jeg var bange for at det ville give problemer. Jeg har nu fået en kæreste, og jeg vil lige komme med en historie, der i hvert fald fik mig til at droppe en krummer operation.

Historien er kort og simpel - Vi har haft sex rigtig mange gange nu, og det utrolige er, at selvom den kun er 16-17 cm (den er vokset) og 4.5 cm i bredde (13 cm i omkreds), så er jeg den bedste hun har haft. Hun spurgte mig sågar "Skat, er det ikke irriterende, at du har en pik på 20 cm" - det tager jeg som et kompliment.
Jeg vil gætte på at krumningen rammer de rigtige steder og derfor er jeg faktisk den første, der får hende til at komme MENS vi er i seng sammen! Den kan sikkert stadig nå at vokse endnu, men det er jeg ligeglad med, for jeg føler mig ikke uheldig over min krummerik - jeg føler mig heldig!

Hun siger, jeg er den bedste, hun har været sammen med, så igen. Krum pik er ikke et problem for mit vedkommende i hvert fald. Der har ingen problemer eller noget været indtil videre, og derfor tror jeg aldrig, at en krummerik operation bliver nødvendigt for mit vedkommende.

Hilsen

Unequal
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: En god historie!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Unequal

Ja det er en rigtig god historie :1: - og tak fordi du skrev den, den kan sikkert hjælpe andre med krummerikker. Og god fornøjelse frem over.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"