Krum penis udstrækning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Bastimus
Tilmeldt bruger
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. nov 2009 14:33

Krum penis udstrækning

Indlæg af Bastimus »

Hej jeg er en fyr på 20 år, der har et problem.

Min penis er meget krum. Den går et par cm lige ud, og så begynder den ellers at bøje nedad, så hovedet peger lige ned til gulvet.
Jeg finder det ikke særlig tiltrækkende, da jeg mener en penis burde i det mindste pege lige ud, så man kan se den er erigeret, og ikke bare løfte sig lidt og blive stiv. Jeg har dårlig selvtilid med det, og har ikke lyst til at vise den frem for andre partnere.
Jeg kan godt ha sex, bortset fra at min partner sidder på mig. Og missionær stillingen er også vanskelig. Nogen gange bukker den også sammen på midten hvis det går for hurtigt, og så må jeg bruge den ene hånd til at rette den ud under samleje.

Jeg har kigget rundt på nettet og undersøgt det. De fleste danske sider foreslår en operation. Jeg frygter lidt der kan gå noget galt, og den ikke virker bagefter.

På flere engelske sider, fandt jeg udtrækningsudstyr, de siger vil strække krumningen ud på et halvt år (selvom det self er lang tid)
Selve det at de siger den blir længere er jeg ligeglad med, jeg er fint tilfreds med min længde.

Men jeg ville høre om det virkelig passer? Kan det virke?

Mvh Basti
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krum penis udstrækning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bastimus

Nej, den slags apparater kan selvfølgelig ikke rette krumninger ud, hvis det havde været så vel, så ville lægerne jo ikke operere! :1: Og man kan selvfølgelig heller ikke gøre pikken længere end den er. Der er salg i den salgs fup-remedier, fordi mange mænd er dumme nok til at hoppe på dem, og de får da selvfølgelig osse en lang næse. :2:

Lad din læge kigge på den, men så længe du kan have sex uden de store vanskeligheder, så er der nok ingen grund til at blive opereret.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bastimus
Tilmeldt bruger
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. nov 2009 14:33

Helt fint :D

Indlæg af Bastimus »

Mange tak for svaret. Har aldrig fået klager over den (faktisk en del ros for størrelsen og den unike form) så vil aldrig lade en kniv røre den :)

Jeg ville bare ha alle facts på bordet.

Men til andre krummerikker, nyd at i er anderledes og helt unikke :D
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"