Krummerik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Nena

Krummerik

Indlæg af Nena »

Hej
Jeg er en kvinde i starten af 40erne, som for første gang har gjort bekendtskab med en krummerik. Nu har jeg siddet og læst en hel del indslag om netop sådan en penis, men ingen som dækker det jeg spekulere på.

Min nye kæreste er en meget seksuel mand, hans penis er lige som den skal være, dog er den meget krum selv i slap tilstand, når vi har samleje så er det ligesom den knækker og selvom vi prøver forskellige stillinger, kan jeg mærke den knækker. Når jeg kæler for den kan jeg mærke et hak ca midt på skaftet. Jeg er nu blevet noget nervøs for om den kan gå "itu" og om der er særlige foranstaltninger jeg skal tage for at der ikke sker noget med den. Tænker også det ikke kan være særlig rart når penissen giver sådanne knæk. Det har gjort jeg har trukket mig lidt rent seksuelt, giver ikke hans penis samme opmærksomhed som resten af ham og det duer ikke for det vil på sigt dræbe vores sexliv. Da vores forhold er så nyt, ved jeg ikke helt hvordan jeg skal få åbnet op for dette emne og som jeg kan læse, så går det rigtig mange mænd på. Er der noget jeg som kvinde kan gøre for at penissen ikke knækker under samleje såsom særlige stillinger etc. :?

Mvh Nena
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nena

Nu er de fleste mænd ikke så sarte, at man ikke kan spørge enkelt og direkte, f.eks. "Jeg kan mærke, at du har et hak på skaftet, og at det lige som giver et knæk. Er det noget jeg skal passe på så, at den ikke lige pludselig brækker, hvis jeg bliver for vild?" Prøv med det. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"