Misbrug og orgasme?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Kate

Misbrug og orgasme?

Indlæg af Kate »

Hejsa.
Jeg er en kvinde på 38 år som de sidste 2 år har været i forhold til en mand på nu 40.
Jeg har altid lyst til at have sex med ham, dvs. det er nok mere nærheden som jeg holder så meget af.
Han har været sexuelt misbrugt som barn, og har svært ved at røre mig forneden, for ikke at tale om, at slikke mig. Og netop disse ting, er jeg utroligt glad for. Jeg kan dog ikke forlange .. synes jeg, at han gør nogle ting som nedsætter hans egen lyst. Jeg lader ham bare komme oppe i mig, selvom jeg mest har lyst til at fortsætte at kæle o.a.
Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal tackle det, for jeg får jo aldrig orgasme på den måde. Det må jeg klare selv, når jeg er alene .. øv! Det er en smule frustrerende. Kunne jeg måske få nogle gode råd?

Vh.
Kate
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Misbrug og orgasme?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kate

Det er jo en utilfredsstillende situation for jer begge. Umiddelbart tror jeg det bedste for ham - og dig - var at han fik arbejdet med det seksuelle misbrug han har været udsat for, så han kunne erobre sin lyst tilbage igen. Måske kunne du på en god måde foreslå ham det? Ofte er der skam forbundet ved sex, når man har været udsat for misbrug, selv om den der skulle skamme sig var den, der misbrugte barnet. Jeg håber for jer begge, at han finder en løsning på det.

:idea: Inden han/I vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.
:idea: Læs evt. mere her om Choktraumeterapi

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB"