Blackout!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Ann

Blackout!

Indlæg af Ann »

Hej Per, kort. Jeg er en kvinde på 42. For år tilbage blev jeg forulempet i en baggård. Jeg har her mange år efter taget det frem og bearbejdet dette. Det viser sig at jeg har et "blackout" omk. indføringen af lem, hvad jeg senere i livet har oplevet ved frivillig sex med fremmed. Uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke genkalde mig oplevelsen fra lemmet er blevet indført til det bliver trukket ud, trods at jeg er vild med sex. Har du et lille svar til mig? - Venligst Ann
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Blackout!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ann

Det er ikke usædvanligt at dele af et overgreb ikke erindres - blackout som du kalder det - og at det viser sig i parallelle situationer siden hen. Fordelen ved blackout er at så er f.eks. smerten ikke så stor. Det er efter min opfattelse meget vigtigt, at man m/k inddrager kroppen i bearbejdelsen af choktraumet og f.eks. osse muskulært inddrager skeden, hvis man har været udsat for en voldtægt - altså tager kontrollen over sin krop og kropsfunktioner tilbage.
:idea: Læs mere her om CHOKTRAUMETERAPI.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB"