Voldtægt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Humlebi
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. jul 2007 04:45

Voldtægt

Indlæg af Humlebi »

Jeg er en kvinde på 20 år.. Som 16 årig blev jeg voldtaget af en kæreste jeg havde.. en kæreste som gjorde det igen og igen og igen.. Vi havde aldrig normal sex.. Han tæskede mig, brændte mig med cigaretter, skød mig med softgun, osv.. Efter et lille år kom jeg ud af hans tyrani..
Nu er jeg sammen med en ny, som jeg nu har været sammen med i over 2 år. Vi er forlovet, og elsker hinanden.. Men min eks bliver ved med at dukke op.. og jeg tillader det.. han er grønlænder skal lige siges, så det er ikke fordi han tropper op på min adresse.. Men han ringer, skriver sms, sender mails.. og han bliver ved med at true med, at jeg vil fortryde hvis ikke jeg svarer ham.. han kommer til dk nu her i starten af august, så jeg har ikke lyst til at gøre ham sur..

Men alt dette påvirker jo min nuværende forlovede.. -Meget! Han går helt ned hver gang min eks er tilbage i mit liv, for det er han i perioder.. Min nuværende forlovede mener jeg skal melde ham, men det er jo så mange år siden det hele nu, så der vil jo ikke kunne ske noget, udover at jeg gør min eks mere sur...

Så, mit spørgsmål er: hvad faen kan jeg gøre?
Jeg lovede min forlovde at lede efter forums hvor jeg kunne høre andres meninger... han mener jeg skal melde ham, men det kan jeg ikke.. af en eller anden grund..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Voldtægt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Humlebi

Jeg er enig med din kæreste, du skal skrive til din kæreste, at du ikke vil have hans henvendelser mere og, at hvis han henvender sig igen, så melder du ham til politiet. Hvis du i forvejen har sagt til ham, at du ikke vil have hans henvendelser, så kan du blot melde ham til politiet og bede om, at han får et tilhold. Hvis du er bange for, at han vil gøre dig fortræd, når han kommer til Danmark, så kan du allerede nu kontakte politiet og orientere dem om situationen.

Læs her om politiets håndtering af Lov om tilhold, opholdsforbud og bortvisning.

Hvis du stadig har psykiske men efter din ekskærestes overgreb, skulle du måske overveje at få arbejdet med det - og bl.a. lære at sætte grænser for hvad du vil være med til og hvad du ikke vil være med til. :idea: Inden du vælger evt. en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB"