Udsat for incest

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
aloetrolde
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. mar 2009 02:10

Udsat for incest

Indlæg af aloetrolde »

hejsa
i dag er jeg 29 år har været udsat for overgreb/incest af min stedfarfar fra jeg var ca 12 til jeg var 15 år kan ikke huske ret meget hvad der sket udover nogle korte klip og så der et minde der står meget hvor vi havde fuldbyrding sex. Jeg har også fået den behandlet ved psykolog af flere omgange. for 3 år siden anmeldte jeg det og han blev også dømt. :x

mit problem er så: jeg har endelig ikke et problem med at min x kærester rører ved men der imod at jeg skal give tilbage har utrolig svært ved at rører ved dem og give dem noget og tage initiativ.

f.x min x som jeg havde været sammen med i 7 år vi havde ikke noget sex liv han prøve tit at tilfredsstille mig men det lykkes ikke rigtig men kunne ikke give noget tilbage men det lykkes ikke tænkte tit på at ride at sutte pik på men blev aldrig til men kan endelig ikke finde ud af om det var på grund af mit incest eller fordi jeg genert

håber du kan hjælpe mig med at komme videre :flov:

ps har mistet mange kærester på grund af vores sexliv ikke har fungeret og er nok bange for det skal ske igen når jeg finder en og det fylder rigtig meget for tiden.

ved godt det står lidt rodet håber du kan hjælpe
:D
hilsen fra aloetrold :x :x
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udsat for incest

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej aloetrold

Det lyder som, at de overgreb du har været ude for ikke er helt færdig bearbejdet. Måske har du ikke fået arbejdet kropsligt med dem? Måske skulle du finde dig en erfaren og professionel sexologisk orienteret psykoterapeut at få arbejdet med dit nuværende problem med. :idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB"