Trekant med min bedste veninde og min kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om 3-4-5-6-KANTER
Besvar
missjane
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. jul 2008 19:11

Trekant med min bedste veninde og min kæreste

Indlæg af missjane »

Vil lige dele mit sexliv og erfaringer med jer herinde.

Jeg er en pige på 30 år som lever sammen med min kæreste og vores tre børn. Jeg er bi og har været det i mange år, dette fik min kæreste at vide, den dag jeg mødte ham, og det har han altid accepteret. Jeg har i mange år, ikke udlevet mine bi sider, da det ikke altid er til at finde en pige, der acceptere at jeg også har en kæreste. Men efter mange samtaler med min veninde, som ikke var bi begyndte hendes interesse for denne side at vågne op. Hun lever ligesom jeg, i et fast forhold med sin kæreste og deres 3 børn, hendes forhold har været gået i stykker i mange år, sexlivet og kærligheden fra dem begge er totalt dødt, men lever sammen for børnenes skyld. For et halvt år siden fejrede vi hendes fødselsdag, og det endte med, at min kæreste og jeg havde sex med hende. For os var det bare sex, men for hende dukkede der også følelser op, men dette var hun med det samme ærlig at indrømme over for mig, og jeg ser ikke det som et problem, jeg ved at min kæreste elsker mig, og ved at han betragter hende som en fælles veninde og en der vil deltage i vores sexfantasier. Vi har flere gange efter haft sex med hende, og tror ikke det stopper før hun en dag, finder manden i hendes liv. Jeg har ligeledes heller ikke noget imod at min kæreste har sex med andre piger end mig, bare han kommer og fortæller mig det. Dog ved han også at hvis jeg møder en pige der tænder mig, så holder jeg mig ikke tilbage. Jeg er nok ikke som de fleste kvinder, men for mig er det vigtigt at udleve mit sexliv, og samtidig give min kæreste de oplevelser, han nu ellers kunne finde...

Lige til jer der overvejer en trekant, HUSK HUSK HUSK at få talt om det både før og efter, og helst alle parter..

Og hav hele tiden i tankerne, at det kan ende galt, jeg ved det, for har mistet en mand på en trekant. Men dog kan jeg ikke leve uden.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Trekant med min bedste veninde og min kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej missjane

Tak fordi du vil dele dine erfaringer. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "3-4-5-6-KANTER"