GRATIS OG BETALT RÅDGIVNING

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PSYKOTERAPI OG SEXOLOGISK RÅDGIVNING hos PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Låst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

GRATIS OG BETALT RÅDGIVNING

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

:!: Spørgsmål her i PSYKE & SEX DEBAT er gratis.
Jeg svarer på så mange spørgsmål, jeg har tid til, men der er ikke garanti for svar. Jeg svarer ikke privat her i PSYKE & SEX DEBAT. Husk at stille præcise og gerne korte spørgsmål.

:!: Anonymt 200 kroners spørgsmål - privat besvarelse
Du skriver en email eller benytter skemaet på siden PSYKE & SEX's SpørgeHjørne, hvori du fortæller, hvad du har på hjerte. Jeg svarer på dit rimeligt korte spørgsmål til din private email inden for en uge efter din indbetaling er registreret. Jeg har ret til siden at bringe dit spørgsmål og mit svar i anonymiseret og redigeret form i PSYKE & SEX eller her i PSYKE & SEX DEBAT. Om betaling se her under.

:!: Anonymt 450 kroners spørgsmål - privat besvarelse
Du skriver en email eller benytter skemaet på siden PSYKE & SEX's SpørgeHjørne, hvor i du fortæller, hvad du har på hjerte. Jeg tager mig mere tid (ca. en halv time) og giver dig evt. artikler og links, som kan sætte dig på sporet af en løsning. Jeg svarer på dine spørgsmål til din private email eller pr. brev inden for en uge efter, at din indbetaling er registeret.
(Undlad sms'sprog - det tager for lang tid at læse - store bogstaver ved nye sætninger, gør osse læsningen nemmere.)
Om betaling se her under.

:!: Email og telefonsamtale - kr. 550
Du skriver en email eller benytter skemaet på siden PSYKE & SEX's SpørgeHjørne, hvori du fortæller, hvad du har på hjerte. Vi aftaler et tidspunkt inden for en uge efter din indbetaling er registreret, hvor du ringer, og så taler vi sammen en halv time på baggrund af din email. Tlf. (+45) 53 63 20 03. Om betaling se her under.

:!: Betaling
Bank: Konto nr.: 6110 4860083255, Sparekassen Kronjylland, 8450 Hamme.
Ved betaling fra udlandet: IBAN nr: DK5861104860083255 - BIC-kode: KRONDK22


:!: Checks og brevspørgsmål
Checks og brevspørgsmål kan sendes til Per Holm Knudsen, Psykoterapeut & Sexolog, Tommesensvej 2 , DK 8450 Hammel - Tlf. (+45) 53 63 20 03 - Ønsker du brevsvar så husk at medsende frankeret svarkuvert.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 28. jun 2006 05:58, rettet i alt 2 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Låst

Tilbage til "PSYKOTERAPI OG SEXOLOGISK RÅDGIVNING"