Mine bryster er spidse!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES BRYSTER
Besvar
Hanne

Mine bryster er spidse!

Indlæg af Hanne »

hej per!

jeg er pige og er lige fyldt seksten. jeg har haft bryster længe og var hurtig udviklet, i hvert fald var jeg en af de første i klassen. nu er jeg endt op med en 75c i bh str. men mine bryster er spidse! og det er virkelig grimt.
jeg vil gerne havde runde bryster.
er det måske forsi jeg er lidt buttet, altså, skal man tabe sig for at de kan blive runde.
jeg er genert overfor min kæreste og han må kun se mig nøgen i mørke og når jeg ligger ned. fordi, så kan man ikke rigtig mærke at de er spidse.
hjææææææælp mig. jeg vil gøre alt for at få pæne bryster.
jeg er 1.67 høj og vejer 62 kilo, der omkring.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mine bryster er spidse!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hanne

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!!

Vores gener afgør, hvordan vores kroppe kommer til at se ud. Ud over det så kan vi spise os tykkere eller tyndere, vi kan styrke vores muskler eller lade være, men derudover er der ikke meget, vi kan gøre ad naturlig vej.

Piger og kvinders bryster er meget, meget forskellige - og nogen piger / kvinder får spidse bryster og andre får store tunge bryster og andre igen får bare en lille bule. brysternes facon har dog ikke større betydning for deres væsentligste funktion, nemlig som mælkeproducenter til børn.

Billede Billede
Billede Billede

Og lad være med at tænke på at få dem opereret, for så lægger jeg bare billeder ud, der viser hvor galt det kan gå :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES BRYSTER"