Hvorfor vil hun ikke snakke om sine "perverse" lyster

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om URINSEX
Besvar
Led Zep
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. maj 2010 17:33

Hvorfor vil hun ikke snakke om sine "perverse" lyster

Indlæg af Led Zep »

Min kone og jeg bruger gensidig urinsex, og det behager os meget. Min kone vil imidlertid ikke sætte ord på legen efterfølgende. Det er ligesom om, at hun fortrænger sin lyst - skammer sig over den, når sexen er færdig.

Mens vi er igang, er hun dog helt med i det. Hun ligger med lukkede øjne, og hvisker til mig, at hun også vil have noget varmt nedover sin fisse og fingre. Hun kommer flere gange, mens det risler nedover hende samtidig med, at hun bruger sine fingre.

Hun har en enkelt gang efterfølgende udtrykt, at jeg aldrig må sige noget om det til nogen som helst (hvad jeg heller ikke kunne drømme om - altså med undtagelse af til Jer og 4278? andre brugere). "Det skal være vores hemmelighed," siger hun. Her fortalte hun mig også, at det tænder hende helt ekstremt, når urinen endelig plasker nedover hende. Ventetiden er også vigtig for hende.

Jeg er selvfølgelig indstillet på at følge hendes ønske om ikke snakke for meget omkring det, men hun undrer mig i den retning. Hun kan være total hæmningsløs, især under indflydelse af lidt alkohol, og så ønsker hun ikke at snakke om det hverken før eller efter.

Jeg vil egentlig gerne kunne snakke om vores gensidige lyst til urinsex, og hvilke tanker, der rører sig i os omkring det, der i mange menneskers øjne og tanker er en åbenlys perversion.

Så hvad er det, der gør, at ihvertfald nogle kvinder - min kone - har så svært ved at sætte ord på sex udenfor sengen, når de åbentlyst nyder det så meget, mens de er i den?

Og skal jeg bare lade mit behov for kommunikation omkring emnet ligge og så bare nyde, at jeg får opfyldt noget, som mange drømmer om?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvorfor vil hun ikke snakke om sine perverse lyster

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Led Zep

Nu kender jeg ikke din kone, men det er jo ret almindeligt i vores kultur, at vi opdrages til at væmmes ved de fleste affaldsprodukter fra kroppen: tis, lort, snot, bræk, sved, spyt osv. For mange er det derfor en overvindelse at stå ved polariteten ved væmmelsen, nemlig nydelsen.

Billede

Hvad angår tis/urin, så er det jo, hvad mange ikke ved, helt sterilt i modsætning til lort, som er overordentligt fyldt med skadelige bakterier. Indtil i 1950'erne smagte læger på patientens urin for at kontrollere for sukkersyge, men det er noget de fleste ikke ved længere.

Billede

Prøv at snakke med hende under legen, hvor hun er ophidset og i lysten, måske kunne det lukke op for en snak efter legene.

I øvrigt betød "perves" oprindeligt bare "modsat".

Lidt inspiration til snakken :1::
Gyldne stunder (Tidens kvinder)(Bladet er ophørt)
Hot Pissing Sex (En anden kvinde med smag for urinsex) (Findes ikke længere på nettet)

Søg på nettet for inspiration.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Led-Zep

Urinsex

Indlæg af Led-Zep »

Tak for linket til Tidens Kvinder. Og unskyld, at jeg først svarer nu.

Jeg viste min kone billederne og vi kiggede dem og snakkede om dem sammen. Hun satte selv ord på, hvilke billeder af urin-sex, der satte gang i hendes fantasier.

Det førte til, at hun tog stramme, hvide trusser på, og tissede udover min pik gennem stoffet. Det er efterfølgende blevet til en helt fetish for hende at tisse gennem trussserne, og hun sætter samtidig ord på, mens hun gør det.

Hun kan også lide at kigge efter links om urinsex sammen med mig nu inden sex, hvilket er en dejlig udvikling.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Urinsex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Led Zep

Tak for en oplysende tilbagemelding - og golden fornøjelse fremover :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "URINSEX"