Urinsex og sæd

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om URINSEX
Besvar
JAL
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. nov 2007 00:06

Urinsex og sæd

Indlæg af JAL »

Hejsa :-)
Jeg fik den suttet af af min kæreste og ville pisse hende i munden mens hun suttede. Det er hun også fint med på og vi dyrker i øvrigt urinsex ud over lige dette tilfælde og har ingen problemer med det og nyder det begge to, når det står på.
Da jeg så følte at nu skulle jeg til at pisse, så kom jeg i stedet.. Det var meget lidt der kom ud og jeg anede ikke at jeg egentlig kom før jeg konstaterede at det føltes noget tykkere, og det ikke var vedvarende som når man normalt pisser. Jeg følte heller ikke at jeg var kommet og følte mig slet ikke færdig. Jeg kunne dog ikke fortsætte da jeg syntes det her var noget underligt noget.. Min pik faldt ret hurtigt efter, hvad den normalt aldrig gør efter jeg er kommet.. Har du en idé til hvad det kunne være? Jeg er 28 år og min kæreste er tusse gammel GG, ej hun er 32
Vh JAL
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Urinsex og sæd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej JAL

Når vi mænd kommer, består det af mindst 2 processer, dels sædafgang og dels orgasmen. Formentligt skete der det, at du fik sædafgang uden en egentlig orgasme. Og derfor følte du dig ikke færdig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "URINSEX"