Ulykkelig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SKILSMISSE
Besvar
Gitte

Ulykkelig

Indlæg af Gitte »

Hej
Jeg så din hjemme side, og jeg har utrolig brug for at snakke ud, jeg skulle været til psykologen idag og desværre hun blev syg.
Min mand og jeg blev enige om at blive skilt for lidt over et og halv år siden og vi har boet sammen i 19 år, og jeg flyttede fra ham 07. Jeg må sige dig, jeg er meget ked af og fortrudt på en måde for jeg elskede ham stadig, han elskede ikke mig slet ikke mere. Jeg føler at jeg aldrig komme videre mit liv, og blev stå, og jeg er svært ved at være glad og glæder mig overhovedet ikke til jul og nytår især nytår pga. nye år med forfra med dårlige år med min følelser og kærligheden.
Vi har to dejlige børn sammen jeg er ked af med at være ulykkelig resten af livet jeg må jo leve videre.

Og tæt på hvor ex mands hjem. Nogle siger at jeg bliver lykkelig en dag, det kan jeg se nu jeg er så meget ulykkelig snart 1 år og jeg tror aldrig på at blive lykkelig med mit liv. Jeg har så bare ondt og følte mig hjertet bankede hele tiden. Jeg holder masken og prøver at være lykkelig over for mine børn, for mine børn MÅ ikke vide jeg er ulykkelig det er HÅRDT det må være jeg bliver hurtig blive slidt pga. jeg er ulykkelig.

Gitte
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ulykkelig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gitte

Skilsmisser kan tage tid og vær indstillet på det. Om 4-5 år så er du sikkert et helt andet sted i dit liv og er kommet over skilsmissen og har sikkert fundet livsgnisten igen.

Der er forskel på følelser og tanker. Når du skriver: "Jeg føler at jeg aldrig komme videre mit liv", så handler det egentlig ikke om følelser, men om tanker. Du er ked af det (følelse) og tænker at du ikke kommer videre med dit liv. Men lige så lidt som andre, så kan du jo ikke spå om fremtiden.

Det, at du går til samtale hos en psykolog, er jo et udtryk for, at du vil videre i livet, så fortsæt med samtalerne. Og snak med psykologen om hvilke andre voksne du kan bruge til at støtte dig i at komme videre.

:idea: TABSPROCESSEN
:idea: SKILSMISSENS FASER
:idea: SKILSMISSETIPS
Held og lykke med det [thumbsup]. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SKILSMISSE"