Bad efter idræt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Gæst

Bad efter idræt

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg er en 17-årig dreng, med meget lavt selvværd og dette hjælper ikke ligefrem på det:
Jeg lige er startet i Gymnasiet og der er idræt jo obligatorisk. Men når jeg dyrker motion krymper min pik vildt meget - så meget at det bliver pinligt at gå i bad med de andre, hvilket har medført at jeg har pjækket fra idrætstimerne de sidste to år i folkeskolen.

Så er der noget jeg kan gøre for at modvirke at den krymper? Min pik har ellers en meget normal størrelse, når bare jeg ikke motionere.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bad efter idræt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der findes groft sagt to typer penisser / pikke - sveskemodellen, der krymper sammen i slap tilstand til en lille rynket sveske - og blodpølsemodellen, som er blodfyldt i slap tilstand og derfor større. I erigeret tilstand vil svesken vokse med f.eks. 110% og blodpølsen med f.eks. 20%, og de vil begge i erigeret tilstand være ca. lige lange - men det ses jo ikke i slap tilstand, som man oftest ser hinanden i omklædningsrummet.

Du er i den kategori (lige som jeg selv :1:), der hedder sveskemodellen, sådan er vi skabt fra naturens side, og det kan vi ikke gøre noget ved. Vi kan blot glæde os over, at den nok skal komme ud, når der er sex på programmet :2:.

Dertil kommer Optisk bedrag - mænd og drenge ser mest deres penis / pik oppefra - altså i det man kalder forkortning - den ser lille ud - og ser man over på en andens penis / pik i omklædningsrummet er den andens større, fordi man ser den fra en anden vinkel.

Har I en konkurrence om hvis der er størst? Hvis, hvad vinder man(d) så? [trofae]

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Mange tak for svaret.

Hvorfor er det den krymper når jeg dyrker motion? Jeg mener normalt er det jo når det er koldt, at det sker, og man har det jo varmt når man motionere.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Bad efter idræt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Måske fordi du har brug for blodet helt andre steder under motionen :1:.
Du gør en naturlig funktion til et problem, lad være med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 26. aug 2007 18:37, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg vil bar sige at jeg har det helt på samme måde, min krymper også under fysisk udfoldelse. Tror jeg enlig de flestes gør, i hvert fald dem jeg har snakket med. Det er jo fra naturens side ikke en situation, hvor der er brug for at pikken skal være stor, så sveskemodellen er vel enlig den bedste for top-atleter, således at de kan bruge blodet andetsteds 8-)
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tak det er ret at høre fra andre, så man ikke føler sig helt alene.

Men min skrumper altså meget. I normal slap tilstad er den ca 10+ - Men til idræt skrumper den helt ned til 4 cm :shock:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Bad efter idræt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det kan min såmænd osse godt finde på, sådan er det for os med sveskemodellen :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja men er bare bange for hvad de andre vil tænke, og om de vil begynde at mobbe mig.
Kan ikke få frygten ud af hovedet :(
Gæst

Indlæg af Gæst »

Altså du kan jo gøre det, at du simpelthen går og klør lidt hele tiden, det vil faktisk få den til at vokse lidt igen, det ser jeg sgu mange der gør lige efter sport inden badet :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Bad efter idræt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Du er jo ikke den eneste dreng med sveskemodellen. Vi er ca. 50 % svesker og 50 % blodpølser :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Mange tak for svarene.

I dag havde jeg idræt og jeg klarede det, men synes stadig det var vildt pinligt.

Jeg har virklig brug for hjælp. Hvordan kan jeg styrke mit selvværd og min selvtilid på det område?

Det er frygtligt at have det sådan og jeg vil virkelig ud af det. Findes der nogle gode selvhjælps-bøger eller et eller andet der kan hjælpe mig videre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Bad efter idræt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Du vænner dig til det med livet - man(d) kan jo ikke andet :2:. Og så kan du bare tænke på, at der er tusindvis af andre drenge og mænd med den helt udmærkede sveskemodel, der nok skal komme frem, når den vil :2:.

Du kan jo prøve at kigge på Ebbes gratis Selvtillidskursus

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst :D

Re: Svar 5: Bad efter idræt

Indlæg af Gæst :D »

Gå på toilettet og "klø" lidt i den inden badet.

Men for guds skyld ikke så meget så du får boner! :P


Jeg har samme problem, virker irriterende, men hva' fanden. :-)
mig

Re: Svar 5: Bad efter idræt

Indlæg af mig »

nemlig ;).

jeg har samme problem
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg har også det problem. plejer bare at pille lidt til den vokser til optimal størrelse ;)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"