Mange ting i vejen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Mr. T
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 8. aug 2010 17:26

Mange ting i vejen

Indlæg af Mr. T »

Hej,

jeg er en dreng på 17 år snart 18, der endnu ikke er kommet i puberteten, og kan ikke helt forstå hvorfor?

jeg har lidt dun på pungen og over, men jeg har ikke fået skæg, hår under armene, mit sved lugter ikke, og jeg er ikke særlig høj,
hvilket jeg altid er blevet drillet med

jeg er 1,70 men er meget spinkel og ligner en på 13.
mine forældre og bror har været naturligt udviklede

min penis er ca. 3-4 cm i længde slap
og ca 12 i stiv

min penis bøjer nedad, hvilket jeg ikke synes ser så pænt ud, men tror ikke det vil være en forhindring ved sex, er der mange der har det problem at den hænger nedad?

jeg læste på siden at det at den hænger nedad specielt ville kunne ses i puberteten, men jeg har haft det hele livet betyder det noget?

den har vildt mange talgkirtler på pung og hele vejen op ad penis kan det hjælpe hvis man vasker penis ekstra meget og evt. smører noget creme på til uren hud?

oppe i toppen af min penis er der en klump af de omtalte gule/hvide knopper (papler/force) der er rigtig små men virkelig ulækre

og til sidst, mit penishoved bliver mere og mere rynket og tør, er der en grund til det?

ved der er mange der har spurgt men er der noget man kan gøre ved de ting overhovedet?, altså det skal være naturligt og ikke operationer?

med alle de grimme ting ved penis og det at jeg ikke er kommet i puberteten gør at jeg er lidt ked af min penis og ikke kan lide tanken om hvad en pige nu ville sige til den
hun ville jo nok synes at den er klam, så jeg er rigtig bange for at skulle vise den på et tidspunkt.

hvis man ikke kan gøre noget ved de 2 forskellige slags knopper, at den hænger nedad og at penis hovedet er rynket,
hvad ville så være det bedste for at gøre den lidt mere "attraktiv" smøre den hyppigt med noget olie eller noget?

men selvtillid har det fint og jeg er glad for mig selv, dog nogle ting jeg ikke er så glad ved og der er bare nogle ting jeg gerne vil have svar på.

jeg håber der vil komme et rigtig godt svar og tusind tak på forhånd, denne side har allerede hjulpet mig meget

MVH T
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mange ting i vejen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mr. T

Hvis du mener, at din pubertet er meget forsinket, så kan du altid få en snak med din læge, som så kan se/undersøge om, der skulle være evt. hormonelle problemer.

170 cm er ikke nogen lille højde, og du vokser sikkert lidt endnu.

Din piks længde ligger inden for normalen, så det tyder på, at du faktisk er kommet i puberteten. Ikke alle får meget hår eller skægvækst, og nogle mennesker ér spinkle.

Jeg går ud fra, at du mener, at pikken bøjer lidt ned i stiv tilstand? Hvis det ikke er meget, så har det ingen praktisk betydning. Se billederne her på denne side: Krummerik - Penis / pikken skæv

TALGKIRTLER skal man selvfølgelig ikke gøre noget ved, de skal være der. PAPLER har ingen praktisk betydning, og det er noget formenligt mange mænd har, men ikke er noget, man snakker om til dagligt.

Med hensyn til den tørre hud på pikhovedet, så undgå sæbe, der udtørrer huden, og smør med noget hudcreme eller f.eks. mandelolie.

Når en pige/kvinde møder en dreng/mand, så er det næppe det første, hun gør, at inspicere pikken for diverse knopper :1:. Så tilskriv dine bekymringer din alder, i netop din alder gør man sig mange, mange (vil man opdage senere) unødige bekymringer.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 9. aug 2010 11:23, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mr. T
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 8. aug 2010 17:26

Indlæg af Mr. T »

Okay,

Tusind tak for hjælpen, den har allerede hjulpet mig meget! :)

Størrelsen på min penis har altid været sådan, den har aldrig vokset i tykkelse, i tykkelsen er den 1,5 cm og 2 når den er stiv.

Derudover er min stemme ikke gået i overgang, men jeg vil følg dine råd.

Kan man godt smøre mandelolie på pikhovedet?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Få ting i vejen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mr. T

Hovedet på din pik vil have godt af lidt mandelolie, når du har vasket det :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"