Nedsat følelse i penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om LEGETØJ OG SEX
Besvar
M27

Nedsat følelse i penis

Indlæg af M27 »

Jeg har brugt en penispumpe i en kortere periode, men det har for nyligt medført at min penis er blevet meget mindre følsom. Jeg har nu meget svært ved at opnå en ordentlig erektion, og selv at opnå en erektion på ca. 50% af en fuld erektion kan være svært. Men på nogen tidspunkter, især om morgenen kan jeg opnå en erektion på noget nær 100%, så det lader i det mindste til at min penis ikke er blevet beskadiget, men at det blot er følsomheden som er betragteligt nedsat. Jeg har derfor valgt ikke at bruge den de seneste par dage, men jeg ved endnu ikke om det har hjulpet noget. Mit spørgsmål er så nu om at der er noget jeg kan gøre for at øge følsomheden i penis og gøre mine erektioner stærkere. Og kan det blive bedre med tiden?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nedsat følelse i penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej M27

Jeg har aldrig før hørt om, at den rette brug af en penispumpe kan nedsætte følsomheden, tværtimod har jeg hørt det modsatte. Det er dog klart, at hvis man har højt tryk i for lang tid, så kan det sikkert medføre vævsskader. Der er ikke andet for end, at du stopper med legen i et stykke tid.

Hvad er årsagen til, at du bruger penispumpe?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "LEGETØJ OG SEX"