Fetich - ble og gummibukser

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Mona

Fetich - ble og gummibukser

Indlæg af Mona »

Hjælp min mand bruger ble og gummibukser.
Jeg har tidligere fundet gummibukser i min mands gemmer, men nu har han åbent fortal om sin lyst til at bruge ble og gummibukser. Han er begyndt at tage tingene på om natten, og han ligger nogle gange uden dyne for at jeg skal se ham.
Jeg elsker ham overalt på jorden, men har svært ved at acceptere hans lyst. Kan jeg forbyde ham det, eller skal jeg lade ham gøre som han vil.
Mona
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Blefetichist

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mona

Ja vores sind gemmer mange overraskelser :1:. Det er jo i grunden en ret uskyldig fornøjelse, og hvis man ikke skal tage det alt for alvorligt, så kan man jo sige, at vi starter livet med at bruge ble og mange slutter med at bruge ble - din mand er så startet lidt tidligere end de fleste :1:. Nogen leger med sportsbiler, elektrisk tog, frimærker og andre leger med ble og gummibukser.

På f.eks. internet-encyklopædien Wikipedia kan du læse mere om Infantilisme.

Her er et link til andre med samme interesse: Den danske bleportal. Prøv at læse lidt om det, måske kan det hjælpe dig lidt i din beslutning. (Og forbud hjælper ikke på den slags :1:)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

blefetich

Indlæg af Gæst »

Hej Per
Tak for dit hurtige svar, og de fine links.
Siden jeg skrev sidst har min mand flere gange sovet med ble. Enten går han i seng før mig, og har så taget ble og gummibukser på når jeg kommer ind, og sørger så for at dynen "tilfældigvis" ikke lige dækker.
Andre gange har han åbenlyst taget bleen på i sengen, uden at tage hensyn til at jeg har været der.
Jeg har prøvet at fortælle ham, at jeg ikke bryder mig om at se min voksne mand som en "baby", men han siger det ikke har noget at gøre med at være baby igen, men det er selve bleerne og gummibukserne der nærmest er uundværlige for ham.
Har har vist mig sine "gemmer", hvor han faktisk havde 6-7 par forskellige gummibukser- nogle med trykknapper, andre gule, andre blå og nogle med tynde nylontrusser yderst. Han havde også en stor pakke "Tenableer", som han fortalte han lige havde købt på apoteket, men at det ikke var den første pakke han havde haft.
Han siger at han flere gange har prøvet at lade tingene være, da han nok kan se at det er en mærkelig ting at "tænde" på, men at trangen kommer tilbage efter et stykke tid, og så må han bare have tingene på igen.
Han siger at det nok har stået på de sidste 10 år, men han ikke orker at holde det skjult længere og hele tiden lyve og "stjæle" sig til at bruge tingene. Han er sikker på at han ikke kan undvære tingene, og han vil fortsætte med at sove med ble af og til, uanset hvad jeg siger.
Hvordan skal jeg forholde mig, når jeg nu ikke kan fordrage at se ham sådan, og når det ødelægger min lyst til at have sex med ham. Jeg elsker ham jo stadig over alt på jorden, og han har altid været en god far for vores 3 børn.
Mona
per

Gummibukser

Indlæg af per »

Hej Mona
Jeg bruger også gummibukser men ikke ble. Jeg føler at min pik bliver så liderlig at den bliver meget stor, og gummibukser bliver så våde, at jeg flere gange har købt min pik af. Min kone kan ikke li, at jeg tager dem på men siger, at jeg kan køre den af i gummibukser, hvis jeg vil slikke hende fisse, og det gør jeg så. At have gummibukser på er bare så skønt, du skulle prøve, og du vil se, at det er hyggeligt for jer to.
M.v.h Per
Michael.

Re: Fetich - ble og gummibukser

Indlæg af Michael. »

Jeg har netop læst indlæggene vedr. ble og gummibukser.
Jeg er selv en af slagsen, en mand på 55, der tænder på brugen af gummibukser, dog uden ble. Jeg har haft den fetish, siden jeg var 3-4 år. Så den er og bliver en del af mig.
Når jeg har fået en ny kæreste/kone, har jeg introduceret fænomenet på lige fod med min interesse for latex (som åbenbart virker mere spiseligt end gummibukser i plastic). Det er altid blevet modtaget positivt, da jeg åbenbart bliver en bedre elsker, når der er gummibukser med i legen. I mit tilfælde er drejer det sig ikke om infantilisme, men den fysiske fetich. Jeg tænder heller ikke på at tisse i bukserne, "bare" at have dem på.
En ting jeg har lært og respekterer 100% er, at det ikke er gavnligt at bringe gummibukserne ind i legen hver gang. Det giver et ubalanceret sexliv.
Held og lykke til alle jer gummibuksefetichister.

Mvh
Michael.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Fetich - ble og gummibukser

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Michael

Tak for din oplysende kommentar. Ja, det er vigtigt, at det partneren er den primære i legen, og at fetichen er sekundær. Ellers vil partneren nok på et tidspunkt opleve sig temmelig overflødig. Den situation har jeg oplevet nogen gange hos mennesker, der har konsulteret mig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"